Miss Magnifique!!

Monday, 14 March 2011

Aku Tak Pernah Couple, Ouh~

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

aku tak pernah couple, ok?
hahah~
ape kes aku bagi statement macam artis kat atas tuh?
ngehehehehe

ok..ok..
fine...tak payah nak muntah-muntah kat sini..ekekeke

weyh...
betullah aku tak pernah couple..

yang entry sebelum ni
to my special someone tu..bukan untuk boipren aku..ok?

itu untuk seseorang yang sangat-sangat istimewa untuk aku...
yang dah tak ada gantinya...
tu pasal aku cakap..it could be anyone..rite?

okeyh..meh lagi aku clear few things jap..
mommy- aunty aku..
mak- nenek aku
mama a.k.a my special someone- mama aku
arha~

sajela nak bagitau korang...atau lebih tepat lagi nak buat drama kat sini lagi kan..
ngehehehe
aku ni datang dari keluarga yang bercerai-berai...(lalala~)
aku jadi anak yatim pada usia 15 tahun...(ini adalah waktu kesedihan yang teramat sangat)
dan jadi anak yatim piatu pada usia 18 tahun...(yang ni aku tak rasa ape2...nangis pun x..ok? arha~)
sekian..

hahah~
okey fine...macam minta simpati je kan?
arharharhar..
no..no..no..
aku punye belog..suke ati la nak tulis ape kan? (wah..gengster nampak, Cik M neh..)

tu pasal lah sekarang aku jadi seorang yang keras kepala, ego, batak, kerek..(ngehehehe)

ok fine..entry ini macam tahpapeje..hoho~

pesanan untuk harini bagi yang dah berkahwin, (untuk si suami khususnya)
please, jagalah perkahwinan korang, jangan gaduh depan anak2, jangan pukul isteri dan anak, jangan curang, fahami apa itu tanggungjawab, jaga agama, kesianlah kat anak dengan isteri...

sekian entry yang penuh emosi (ekekekeke..sangat tak boleh blah) pada kali ini..

daaa~ ^_-
xoxo,
Cik M~

19 comments:

storyfromme said...

u x pernah couple sebab u tak percaye dengan laki ke?

p/s : sori kalau soalan ni a little bit sensitive for u.kalau taknak jawab takpe :)

wanythyra. said...

waA , akk ta penah cpl ? seyus sist ?

teenagerhousemaid said...

storyfromme: arha~ dah ramai dah tanye soalan macam tu..huhu...
macam mana nak jawab ek..huhu..
bukanlah tak percaya... tapi takut untuk percaya... dan selalu rasa tak bersedia..
tapi..i ok je kalau berkawan dengan lelaki..takde masalah.. kalau couple tu..tak pernah terbuka hati lagi..ngehehe (guna ayat jiwang ouh)

wany: yup! ini serius..ini serius.. (buat macam nada suara wonderpets..) ekekekeke

shereena said...

kita ada persamaan disitu ya.

first my parents also divorce.

2nd,sy pon x penah kapel :p
hakhakhak.caya x?hehehe

jeBateja said...

wahhhh...tertarik tang keras kepala tu...kalau kasi hentam atas puding den...hancuq oooooo.....ahakz....

bab serius plak...bila bab baca family cerai berai ni...den rasa bertuah plak ada ayah yg sgt ambil berat pasal emak....emak penin sket...abis kain baju dia basuh...pinggan mangkuk dia cuci...rumah di kemas..

Den plak...alhamdulillah ada wife yg pandai masak...comei...kiut...sebab dia pandai masak...den selalu salahkan dia...sebab...perut den naik tak maw kempis2...ahakz....bunting gajah kot...ahakz....

syazana.not.single said...

sy pon single je wlopon nma blog syazananotsingle. hehe. xyah kapel pon xpa, klw ada jodoh tu, x kemana jgak.

entri ne mcm sedih, tp ada gelak2 jgak, so sy konfius, nak sedih or gelak. hehe. gurau je. =)

teenagerhousemaid said...

shereena: eh, eh..samalah kite
haha..percayalah..tapi betul ke awak tak pernah couple juga? ;p

jebat: hahaha... jangan..jangann.. kepala ni sumber menyimpan maklumat..haha

wah..Alhamdulillah...bertuah lah awak..dugaan masing2 berbeza..kan..huhu..

haha..bagusnye isteri awak..tak patut..tak patut salahkan die..haha.. sape suruh tak control makan..ngehngehngeh

teenagerhousemaid said...

syazana: haha!
patut gelak! arha~
tak berani cakap pasal jodoh..muehehehe

Jo Qusary said...

i understand.

shahjiehan said...

pnh kapel..hahaahah...tpi putus jerkk..waaa..harap2 kli ni ok la kot..

shahjiehan said...

kapel pas kawen je la...hahahahahah

Teenager Housemaid said...

jo: thanks~ =)

shahjiehan: ya..betul3x..
couple lepas kahwin lebih bawa berkat...tapii... yang lelaki kenela fully bertanggungjawab ..ok? ngehehe..

mieyo said...

kenapa cerita sedih sedih ni... eiii, cik M, sila publishkan cerita happy je... dah2 dah..

wanythyra. said...

wonderpet :hehee cute laa sis

Teenager Housemaid said...

mieyo: arha~ ngehehhe...

wany: arha~ jom buat group wonderpet..ngehehe

Syuti Moimoi said...

wow~
tp baguslah
sumtimes kapel wat sakit hati je :)

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. arha.. drama kamu macam menarik.. nadh nak tunggu episode selanjutnya.. hihi. ;)

Teenager Housemaid said...

syuti: arha~ so..better tak couple kan? ngehehehe...

framelenses: arhaharhar~ sila2..haha~

Syuti Moimoi said...

erm aah. tp sumtimes rasa kesunyian pulak bila xde kapel. haha zzzz ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...