Miss Magnifique!!

Friday, 18 March 2011

Bila Aku Sudah Tiada

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ya...bila aku sudah tiada....

ok2...fine..
ape kes aku bagi statement tajuk macam orang nak mati ni kan?
ngehehhehe..

hep! kita hidup kena ingat mati, ok???

haha~ takde...takde..
sebenarnya aku kat rumah bestfren aku ni..
arha~ sekarang baru berkesempatan nak online sepenuh masa..ecececce..(gile bapak aku tak tolong kawan aku dowh~ ade ke main tenet kat atas dalam bilik sambil tengok adik2 die main? ekekekeke) *fine aku tau aku ni tak boleh harap..

hoho~
aku sebenarnye tatau nak update ape...takde idea dowh~
sambil menikmati rumah yang direnovate oleh umi abah bestfren aku ni...
lawa ouh!
terkejut aku tengok rumah baru ni...i mean rumah lama berwajah baru...muehehhehe...

ouh, kalau kawan aku baca entry ni..hai awak! peace, yo!
arharharhar...

okey...
korang...
walaupun kita bergumbira di dunia ini..
jangan lupa akhirat okeyh?
bila kita sudah tiada di dunia ini...
ingatlah akhirat itu adalah tempat selamanya...
arha~

ok fine..aku tau tajuk aku kat atas tu..adalah seperti tajuk kepoyosssan yang keterlampauan...
belog aku..suka hati aku..okeyh? (ok fine...aku tau ini ayat kerek..shadap youuuu)
ngehehhe..

weyh..korang jangan terasa dengan entry aku yang macam tahpape ni haaa~
aku ni tak pandai pujuk taw..hati aku takde taman dowh macam korang...
ade orang kata hati aku takde taman..tapi ade rose garden...
aku macam...WTH??? hoho~
rose garden?????
ROSE GARDEN, okeyh????
aku tatau sama ade patut rase bangga atau rase macam....WTH??? kan?
haha~
bukan ke rose garden tu termasuk dalam golongan taman-taman jugak?
yang buat aku rasa bangga sebab taman terlarang..haha
sebab rose garden kan selalunye taman terlarang..
ala, you know...like the fairytales punye story..ala..you know..you know..that stuff...
ngeheheheh...

ok fine..aku merapu..
tapi aku nak ucap terima kasihla kat die..bagi aku rose garden punye status...kehkehkeh..
siapakah die? haha~
ade larh...
biarlah rahsia.. (ceh..statement tak boleh blah dowh..i know..i know..i memang suke buat statement artis you..) hoho~

oklah..
nanti kalau aku senang aku update lagi okeyh??

so, pesanan untuk hari jumaat yang mulia ini...
ingatlah hari kematian yang sentiasa menghampiri kita...dan kita tak tau bile...boleh jadi lima minit dari sekarang..okeyh cepat set time empat minit setengah dari sekarang!

anda hidup lagi??
selamat beramal!

daaa~ ^_*
xoxo,
Cik M~

8 comments:

storyfromme said...

salah satu perkara yang perlu diingati ialah hargai masa semasa hidup sebelum mati ;)

Teenager Housemaid said...

storyfromme: yup..tepat dan benar sekali..

Chekgu Azrine said...

thanks singgah blog akak dik..

MamaChia said...

salam jumaat ...kematian bakal menjemput kita..bila2 masa saj.

shereena said...

btul2,kematian bila2 masa je.

Teenager Housemaid said...

chekgu azrine: sama2 kak..thanks jugak lawat sini..hoho~

mamachia: betul3x... mati itu pasti cumamasa sahaja tidak diketahui..

shereena: yaya2..tepat sekali!

wanythyra. said...

saya hidup lagi . . :)

Teenager Housemaid said...

wany: haha.. Alhamdulillah.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...