Miss Magnifique!!

Wednesday, 9 March 2011

Dengan Kebatakannya

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ta boleh blahkan tajuk aku kali ni?
hehe...
ok2...

sebenarnya aku dengan kebatakannya ingin mengumumkan bahawasanya............................



yeahhhh!!!!!!!!!!
belog aku yg ni dah ade followersssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan dah ada yg pengkomen di post Blog Walking ,walaupun seorang!!!!!!!!!!!!!!
hahaha!
batak + poyosss kan aku ni?
ceh baru ade 2,3 followers dgn 1 pengkomen dah batak dgn poyosss...haha
nampak sangat aku ni giler glamour!!!

yela, jadi housemaid ni dahlah duduk rumah je. manalah aku tau ape itu erti 'luar sana'.
jadi bile baru ada followers n pengkomen...aku rasa dunia ni aku yang punya..
kehkehkeh...

terima kasih kepada followers aku yg comey kesemuanye:

terima kasih kepada pengkomen saya yg pertama:
suka cita dimaklumkan sebagai pengkomen saya yg pertama...............
anda tidak mendapat apa2 dari saya...ngeheheheehe..

anyway thanks utk semue..sorry ar tetiba jadi batak giler dgn poyosss giler...

ok sebelum saya pergi pesanan yang berguna saya untuk anda...ialah...
berusahalah... insyaAllah.. usaha adalah tangga kejayaan.. berjayakah aku?? -_-'

daaa~ ^_^

3 comments:

Bang Radi said...

terima kasih dah berkunjung ke blog saya, salam kenal dari Indonesia.:)

teenagerhousemaid said...

sama2...puisi bang radi bagus2 ya...

salam kenal juga dari malaysia...=)

baby boo said...

awk bru buat blog tahun lepas macam sy, tp follower dh ramai.. apakah rahsianya..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...