Miss Magnifique!!

Sunday, 13 March 2011

Entry Ini Akan Membosankan Anda

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



betul entry ni akan membosankan anda..
so langkah selamat jangan baca!
arha!

aku malam tadi walaupun masuk tidur awal kan..tapi aku langsung tak boleh tidur...
guling sana guling sini....golek sana golek sini..
mata ni tak nak tutup...

aku pun fikirlah baju apa nak pakai untuk harini..
aku tak boleh nak fikir pakai baju ape...sampai aku bangun dan acu satu baju-baju aku..
(apekehal aku excited sangat nak pergi klcc ni? haish)

lepastu aku pening nak pakai baju ape..last-last tanpa menggantung dan melipat semula...aku humbankan aje di dalam bakul (serius nampak sangat aku pemalas capai tahap dewa kan?)
aku pun start untuk tidur balik..tapi tak boleh jugak...tatau lah kenapa...
last sekali aku tengok jam pukul 3.32 am...

oleh sebab aku *cuti2 malaysia harini* so aku takde lah tergolot-golot nak bangun subuh...
tapi, tiba-tiba ada bunyi deringan fon yang sangat membingitkan telinga dan kepala aku.. (bukan fon aku yep..fon aku ringtone lagu lenka okey!) dan terjagalah aku pada pukul 7.30..
aiyakk..kepala ku rasa sangat berat...
dan confirmlah aku tak boleh tidur balik sebab nak pergi klcc pukul 10...

aku nak nampak feminine pada hari ini..jadi baju baggy tiada dalam list aku..aku tengok dress-dress aku!
OMG! baru aku sedar..aku tidak punya banyak dresses ok! ouh..ini yang buat aku nak shopping lagi!
NO, Cik M! beli benda yang perlu sahaja ok!i dont need a lot of dresses, dont i?
urghh~ ok..
last sekali aku capai long dress yang aku beli kat Nichii... dan cardigan yang aku beli kat GM...
juga aku memadankan outfit aku dengan tudung syria yang aku beli kat negara arab (aku tak ingat aku beli kat mana, sama ade jeddah, mekah atau madinah..so kite cakap je negara arab je k..arha!)
dan aku juga mengambil shawl untuk dipadankan...sebab tudung syria itu pendek dan kite kenela pakai tudung yang menutupi apa-apa yang patut... (ekekekke)

lepas tu aku membersihkan diri.. dan mula bersiap..oh sungguh pening kepala aku! (eceh)
perlu ke aku pergi????
tapi..memang aku pergi jugak pun..arha!
selepas bersiap..tanpa bersarapan..(aku memang jarang makan sarapan)


aku mencapai beg calvin klein aku (hadiah daripada my brother for my bezday and great achievement in spm) dan pump shoes hush puppies aku yang aku beli kat JJ untuk raya tahun lepas..aku tau pump shoes ni akan menyakiti ku...tapi...aku pakai jugak dengan memberitahu pada diri sendiri.. Beauty Is Pain, ok? (ceh, ni tak boleh blah..aku tak chantek ok! aku orang gaji jep..sob..sob..sob,.,) lau pergilah aku ke klcc~

tadaaa~
inilah aku tanpa kepala...ngehehehe
gambar ni ditangkap di Mark & Spenser



ok sekian..
aku dah kata entry ni bosan!
korang baca gak sampai habis, wat pe?
ngehehehehe...
sebenarnye aku tulis entry ni takder motif pun... aku baru balik ni..
kalau aku rajin..aku upload gambar barang yang aku beli kat sini..
(hello! belog aku..suka ati aku ok?? arha!)

untuk Mieyo dan Azra,
yela, yela..i admit lerr...
just keep it SECRET, ok?
ngehehehe

daaa~
xoxo,
Cik M~

10 comments:

mieyo said...

dah agak. kite ni kan connection kuat ^_^

storyfromme said...

cantik la dressup pakai maxi dress. nak cuba jugak la :)

teenagerhousemaid said...

mieyo: arha~

storyfromme: arha! cubala! sopan juga kan? =)

Syahirah Suhaili said...

waa..byk ke beli brg kat klcc hari nie? semestinya hati tengah gembira selepas sopink..:D

NURUL NAJWA said...

wah!! shopping... wanna join.. ngee~

teenagerhousemaid said...

syahirah: arha~ gembira la sebab dapat beli barang yang dihajati..hehehe...=)

Najwa: arha~ next time we shopping together-gether ok? *wink2

...Minah BluR... said...

haha nape gamba xdek kepala tuh?

teenagerhousemaid said...

minah blur: saya malu nak tunjuk muka ouh..
muka tak chantek macam korang..jadi malu nak tunjuk muka...
ngeheheheh

Azra said...

ape2? secret apenyerr??

teenagerhousemaid said...

azra: saya pun tatau sebenarnye..tapi disebabkan permintaan, saya pun cakaplah secret...ekekekeke...
but i guess we are talking bout secret recipe rite?
haa~ sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...