Miss Magnifique!!

Friday, 11 March 2011

Header Korang Cantik, Ajar Boleh?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

GRRrr...
aku jeles!!!
kenapa korang punya HEADER BLOG semua chantek-chantek???
Macam mana korang buat ouh??
ajar boleh??? 

macam mana nak letak gambar kat header and tukar die jadi kebabomm??? ngehehe.. dan terus jadi transformer menjadi header yang gila awesome!!!!!

okey untuk semue yang aku tak reti nak listkan..takut nanti kalau list..ade tertinggal..ade pulak yang kecik hati..
aiyak.. saya tara pandai pujuk olang loh...

okay untuk setiap pembaca blog ini..(ecececece ade ke yang bace? ahaks..i know i know i perasan ok)
aku tau korang punye header blog semue cantik2..sebab aku dah tengok..waaaaa!!
ajarlah..please..please..please... (sambil wat muka comel yang mintak penampar)
ekekekekeke...

ok fine..aku da terase aku gediksss kat sini..

ok jap..nak sambung bab gediks yang diminta oleh kirahhh~
ehehehehe..

ok kite sambung nombor 4..

4) bila korang mula menggeliat-geliatkan badan dengan konon aksi manja lagi menggoda iman lelaki dan yang free hair mula melibas-libaskan rambutnya ke kiri dan ke kanan (ok aku tau tatabahasa BM aku macam hampeh sikit..tapi sajela nak bagitau korang BM aku A1 ok untuk SPM, sekian) dan sambil jeling-jeling penuh menggoda dan mula buat suara gediks dan konon comel itu di hadapan lelaki yang korang ada crush atau pun jatuh chenta...
aiyakk..cik-cik gadis sekalian...
jangan buat ini macam ooo..... geli tekak mak nengok kamu neh..puhlisss ok? ngehehee..

ok sekian...
yang kelima nanti-nanti aku sambung ok? haha

p/s: untuk Ms.MSA dan unkn0wn_republic (betul ka ejaan ku ini?) mana ea link untuk belog korang? aku confuse..(atau lebih tepat lagi tatau yang mana satu..ngehehe..) if both of u read this, please leave ur link blog ok?
thank you...=)

ah ha.. sekian untuk entry kali ini..

weyh,
JANGAN LUPA
ajar aku buat header okey????????????????????????????????????

daaaa~ ^_-

6 comments:

Fatin Azwa said...

okay ape header tu, lawo je, kang tukar2 lagi berserabott dohh, baekk bio je yg tuhh. kann ?

jeBateja said...

chaittt.....header dia 200 juta kali ganda lebih best dari den....cisss

teenagerhousemaid said...

fatin: betul jugak kan.. kang serabt..kepala eden jugo yo yang poning.. adeh..deh..deh... ok..diterima pendapat anda..
(walaupun macam nak header ni jadi transformer dengan lawa kebabomm nye itu ahaks)

incik jebateja: waaa! 200 juta kali ganda? ngeee~ itu pakai rupiah ke ringgit? kalau pakai pound sterling best tu..kehkehkeh...kaya dowh~
apakan daya ku cuma maid.. *sambil mop lantai*

jeBateja said...

ooo..ko maid erk....ada sebijik keta myvi silver kat bukit mahkota ni.....ko dtg cuci...ahakz...upah RM5...ok..??

teenagerhousemaid said...

ahahaha jebateja...
bukit mahkota tu dimana eh? sorry arh aku ni maid jarang menghafal nama2 tempat di malasyia ni so aku blurrr..ngehehe..
ceh rm5 je??
aku rase tambang aku pergi sana pun lebih taw!
*walaupun aku tatau dimanakah itu bukit mahkota* ngehehehe

teenagerhousemaid said...

ahahaha jebateja...
bukit mahkota tu dimana eh? sorry arh aku ni maid jarang menghafal nama2 tempat di malasyia ni so aku blurrr..ngehehe..
ceh rm5 je??
aku rase tambang aku pergi sana pun lebih taw!
*walaupun aku tatau dimanakah itu bukit mahkota* ngehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...