Miss Magnifique!!

Monday, 28 March 2011

Ouh-ouh I'm 20 already!!!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

OMG!!!!
OMG!!!!
i cant believe this!!
no!!
nahi hei!!! nahi!!!!!!!!

aku dah tak ader teen lagi!!!!!!!!!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoho~
ok fine...
i know..i know..i macam terlebih sudah.
urghhh~

aku macam tak percaya ouh~
aishhh...
WTH???

okeyh..okeyh...
i'm cool ...i'm cool...
hoho~

u ollss...
thanks kepada semue yang dah wish..
hoho~
tapi..aku tak dapatlah nak type satu-satu nama yang wishkan...
kang tertinggal..ada pulak yang merajuks...hoho~

weyh..
sorry jugak dah lama tak balas kunjungan...bukan tak balas tapi lambat yer..hehehe...

nanti kalau internet laju..dengan segeranya aku akan membalas kunjungan korang,...
dan ofcoz insyaAllah i'll read them one by one okeyh??

anyway...i'm 20 now...
aku dah tak boleh nak main-main sangat dalam life ni..(err..bile mase ek aku main-main? hoho~)

yang penting....aku kene lebih bertanggungjawab dalam hidup ni..
huhu...
yang penting aku tetap perasan aku teenager!!!
haha~

I AM!!!

haha~

pesanan untuk waktu ini,
chill babe!!!

haha..
sebenarnye aku pun tatau nak pesan apa....
hidup baik-baik eh?

daaaa~ ^_*
xoxo,
Cik M~

7 comments:

Jo Qusary said...

Yeaahhh... selamat hilang teenage years, hehehe

pasnie aku pulak nak hilang no 20 tuh...

NURUL NAJWA said...

hey!! slamat ya!! ^^
btw,still awet mude~heee..

FSH said...

wah2!! slmt mrasa diri tua cik M!!! ehe ;) epy bornday ya <3

manueng said...

epi bday :)

syazana.not.single said...

hapy 20th b'day.
smoga pnjang umo and murah rezeki. =)

Henry Zackery said...

sy pun teenager lagi la :)

Awek Aku ??

Teenager Housemaid said...

jo: haha! da nak masuk 30 eh? whoha!

najwa: haha! tenkiu2...hehe..yaya..still awet muda gitew~ arha~

fsh: haha..saya tetap muda remaja yep! ngehehe terima kasih!!! =D

manueng: thank you awak...=)

syazana:thanks alot...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...