Miss Magnifique!!

Tuesday, 29 March 2011

Random

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

this is an random entry
because i dont know what should i write on this blank page.

.
.
.
.
.
.
.


ok sekian...
itu sahaja...


haha~
jangan marah haa~
peace yo!

pesanan untuk waktu ini...
jngan marah-marah nanti cepat tua..
(aku taktau kenapa entry aku baru-baru ni mesti nak kene ade pasal tua la umur la yang berkaitan--kaitan dengan penuaan....ish..ish..ish..tuakah aku? no! aku muda okeyh?)

ok aku nak bagi pesanan lain yang takde kene mengene dengan tua...
kura-kura dalam perahu,
perahu berjalan atas air,
pura-pura tak tahu,
umur hampir berakhir.

errrr....ade jugak tu pasal umur...ish!!
i'm 20 okeyh? young but kematian tak mengenal usia..

sekian..

daaa~ ^_^
xoxo,
Cik M~

4 comments:

shereena said...

lama x lawat sni..rindu cik m^^

Henry Zackery said...

kalau search google semua ada :)

Ringan ringan

Izyan Masri said...

ENTRY TERPENDEK DIDUNIA ! :D

miss shark said...

umur mematangkan kita. betul ke? hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...