Miss Magnifique!!

Tuesday, 8 March 2011

1st Entry

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.


Grrr...
tajuk yg sgt bosan.
tapi aku pun tatau nak letak tajuk apa untuk jadi menarik.
yang penting aku dah ada belog baru! yeayy!!! ngehehe...

ok, kenapa dgn teenager housemaid?
muahaha.. sebab aku adalah remaja (walaupun tahun ni aku dah nak masuk 20. tapi aku tak pedulik still twenteen okay???)
ok2 kembali kepada cerita kenapa aku guna teenager housemaid.
haaa...sebab aku seorang remaja yg dlm hidup ni ta buat apa2 selain duduk rumah. muehehehehe...
i have no life, yo! sadis~

adakah aku housemaid? lebih kurangla. tapi aku adalah housemaid yg sgt pemalas sbb aku ta pernah buat kerja kt rumah.
ekkk...jap..jap..
tipula  kalau kata ta pernah buatkan...
ok2... aku buat... tapi ikut mood. muahahaha...

kire life aku ni byk dok umah la... aku nak letak housewife...tapi aku blom kawen. tamo aku letak housewife. dgr perkataan kawen pun, aku ngeriiiii dowh~ -_-'
baik letak housemaid.... klu letak housemate...pun ok gak... tapi xnakla aku na nampak macam aku ni bekerja sikit larh... xde la nampak aku ni dok melepak kat umah sambil main internet kan? kan? kan? ngehehehehehe... mmg housemaid yg pemalas. tu pasal ta dapat gaji. seb baik makan minum dapat.
mueheheh..
hep! jadi org gaji adala pekerjaan yg halal taw! takder makna nak rase malu jd org gaji okay! bekerjala asalkan yg halal.. ececece... aku kerja ka? -_-'


okla ni je dulu utk 1st entry aku.
GRRrrr... tajuk yg sgt bosan!

daaa~ ^_^

3 comments:

shida saje said...

owh bgitu storynya hihi hm ^_^
welcome to blogspot!

teenagerhousemaid said...

haha..
ur welcome, yo!
=)

CekbOlat-bOlat said...

okay YO! haha..

insyaAllah nnt housewife =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...