Miss Magnifique!!

Sunday, 29 May 2011

Berangkat Ke Tanah Suci

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


ehem...Alhamdulillah dan InsyaAllah aku akan berangkat ke tanah suci hari rabu ni...
Alhamdulillah..sangat2...

semuanya sangat mengejut..aku sangat sangat sangat tak sangka..
Alhamdulillah rezeki..

so kepada bloggers semua..aku nak minta maaf jika ada terkasar bahasa tersilap bicara terbuat korang terasa hati ke..
minta maaf okey..

aku manusia tak sempurna yang banyak flaws...

;)

daaa~
xoxo,
Cik M~

2 comments:

CikPuan Fara said...

salam sis. pegi umrah yer?.. bestnyer.. dapay buat amal ibadat dpn kaabah.. doakan akak dpt pegi sana jugak yer.. =)

kay_are said...

entri ni dah lame.. ape pun.. tahniah sebab dah berjaye menjejakkan diri kat tanah suci tu.. memang bertuah.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...