Miss Magnifique!!

Monday, 11 April 2011

Untuk Awak, jeBateja


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ya...entry ini untuk awak Inche Jebat...

saya buat entry ni khas untuk awak...
ada banyak sebabnya...
awak adalah pengkomen saya yang paling setia setakat ini semenjak saya mengenali awak...
tak pernah pun awak tak komen kat entry saya setakat ni yang saya cek sejak menjak kita follow mengfollow diri masing-masing...

saya terharu.. (sob..sob..sob.. sambil ambik tisu lap hingus)

awak tetap komen dan jenguk belog saya walaupun kenkadang saya selalu tak dapat nak pergi belog awak sebab masalah internet yang lem*** nak m**p*s ni...
awak tetap komen entry saya walaupun saya selalu je terlepas beberapa entry awak...
awak tetap komen kat entry saya walaupun awak kata awak lemah bahasa inggeris..
awak tetap komen kat entry saya walaupun saya tau awak tak tau nak komen apa..
dan saya tau awak baca entry saya...
sebab cara awak komen tu ada kena mengena dengan entry saya....

awak adalah kawan blogger yang baik...
bagus...bagus..teruskan usaha menjadi orang yang baik..
kita berukhwah...

haaa...haaa...
bloggers and readers yang lain tak payah nak buat gosssssiippp ye...
inche jebat ni da ada isteri dan anak...
kirim salam kat isteri ye inche jebat?
harap-harap isteri inche jebat tidaklah pelangkung kepala saya sebab buat entry khas untuk inche jebat ini...
dan tidak menuduh saya cuba menggoda inche sebab entry ini ..ye? (haha)

sebenarnya..
saya buat entry ini khas untuk inche jebat...
mempunyai udang di sebalik nasi goreng...

INCHE JEBAT....
-
-
-
-
-
SAYA NAK PUDING, PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sambil wat muka comel yang minta penampar dek isteri encik jebat)
dari hari yang saya tengok inche jebat buat post pasal puding beberapa minggu atau mungkinkah bulan mengenai puding saya teringin..dan tiba-tiba hari ni saya buka lagi belog inche Jebat..wah puding lagi!!!!! sedapnya...saya sangat terliur dan sangat teringin...tapi malas nak buat sendiri walaupun terang lagi bersuluh inche jebat ada meletakkan resipi di dalam blog... sebab boleh jadi kalau saya buat dapur di rumah akan terbakar dan juga tidak lagi berupa dapur..dan confirm saya akan kena pelangkung dengan tuan-tuan tanah di sini...
boleh je nak tempah dengan inche jebat..tapi saya ni mengada-ngada..
dan nak puding itu sebagai hadiah... (cakaplah nak free kan senang cik m ni..ayat je lebih nak bunga-bunga)

boleh kah inche jebat yang sangat macho?
dan isteri inche jebat yang sangat gorgeous??
dan anak inche jebat yang sangat comel???

saya nak puding...please.....
(berdoa dalam hati agar inche jebat juga isteri dan anak inche jebat tersentuh hatinya membaca entry kali ini)

oh ya kawan-kawan...silalah bertandang ke blog inche jebat yang walaupun simple tapi best untuk dijenguk...
sila klik sini ( Inche Jebateja )<<---

terima kasih inche jebat...


haha...
XPPPP
(moga-moga entry kali ini daapat mencairkan hati inche jebat dan isterinya untuk bagi cik m puding..haha)

ngehehe..tak adalah.. saje gurau-gurau... sebab cek tatau nak update apa kat belog ini...muehehehe..
(tapi...kalau2 betul nak bagi puding pun apa salahnya..murah rezeki inche jebat..bukankah tangan yang memberi lebih elok daripada menerima?)
err.yang menerima tu aku kah??? aiyakkk!!!
ok guys...entry kali ini pun memang saja nak buat untuk si jebat ni haaa.. sebab die selalu komen kat post aku..setiap kali aku tengok komen..mesti ada nama dia yang menjadi pengkomen di setiap post.. wahh.. rajin sungguh die...mungkin internet die tak lembab macam aku kot..haha...
nantilah aku suruh tuan tanah kat sini pasang unify..laju dan bolehlah aku download cerita korea... (oooppsssssssssss) hehe..

ok u olls..semoga bertemu lagi di lain hari yeah!

daaa~
xoxo,
Cik M~ xppppp



8 comments:

Shamsuddin Amin said...

ade tak dapat puding tu...? hahaha

jeBateja said...

Wahai...cik M....terharu sungguh hamba membaca post hang ni....sampai terkuar2 hingus ni hah....

Di pendek kan citer...tiada lah masalah kalau hang nak rasa or nak makan puding tu...asalkan hang mai ambil kat kilang, kat bdr baru bangi ni...ahak...err...hang duduk mana erk..??....

sebelum ni pun ramai dah budak UKM yg mai dtg ambil...tarak hal punyer....ahakz...

sop..sop....tak tahan nak kuar air mata terharu lagik ni,....ahakz...

zati embong said...

jat pernah mintak.dia bagi,dia bagi dalam post dia je.hahaha

en jebat,jat nyebok gak kat sini.hihi

jeBateja said...

wahhhh...komen kat sini pun dah hilang......ahakz....

Ok..ok....kalau maw rasa itu puding....ada syaratnya.....kena dtg ambil sendiri kat kilang den....ahakz...ada beran...??


err...wife den tak marah punya...sebab...sebelum ni pun ada bebudak UKM dtg ambil puding kat kilang...ahakz

shereena said...

waa untung la ada tukang komen setia.hye encik jebat^^haha

btw,lama x lawat cik m..sihat x??mish u dear^^

Teenager Housemaid said...

wahhh inche jebat!!! baiknya hatimu!!! terima kasih sangat2!!!
tapi..apakan daya tempat mu begitu jauh dgn tempatku...hehehe..
tak ape... seriusly entry ni mmg utk awk..hehe..=)

hai shereena!! ya betul2...inche jebat mmg baik..hoho...
itula..lama kita xsaling lawat melawati..=DD
misss u too, babe!! *wink2*

storyfromme said...

fad pon suke tengok blog jebat sebab kek die sume sedap2.

Teenager Housemaid said...

shamsudin: ade...die bagi..tapi cek tak dapat nak ambik..hoho

zati: wahh..bestnye..;)

storyfromme: betul..betul..betul...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...