Miss Magnifique!!

Monday, 31 October 2011

YongSeo Couple (Yonghwa Seohyun in WGM)

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Pemurah



tak tau kenapa aku suka gila dengan rancangan ni...
couple ni nampak sweet n real..
walaupun wgm ni hanyalah sebuah rancangan...
aku tengok rancangan ni sejak diperkenalkan oleh my best fren, A.F... (hehe)

rancangan we got married aka wgm..
tapi aku cuma suka tengok yongseo couple aka goguma couple aka sweet potato couple sahaja..

yang couple lain aku tak berminat..
korang cubalah tengok..
sangat sweet n agak sopan cara mereka interpretasikan kisah diorang..

sebenarnya ni rancangan je..mungkin scripted..
tapi...
seriously aku tak rase perasaan itu boleh di scripted...
ataupun atas kata lain..
aku yakin diorang real..
haha..
i know..i know..
i sounds like another goguma fanatic..
kekeke..
i cant help it..
coz they are real sweet..
just like sweet potato..(eventho i dont really like to eat sweet potato kekeke)

ouh lupa pulak nak cakap siapa yongseo couple ni...
Jung Yong Hwa dari CnBlue dengan Seo Hyun dari Girls generation...
they are awesome..kekeke
(another statement from fanatic me haih)



xoxo,
Cik M~~~

5 comments:

jeBateja said...

kalau le lelaki tu den.....ahakz....kalau.....ahakz

Teenager Housemaid said...

hahaha...kenapa cek rasa cek macam nak muntah saja ye? hahahaha

jeBateja said...

ahakz....hang ni jeles ni.....ahakz....simpan lah kejelesan hang tu....ahakz

Teenager Housemaid said...

ekekeke...tak po la...
cek bagi la hang merasa berangan jadi yg lelaki tu...ekkekee

jeBateja said...

Haaaaa...mcm tu le kawan....omputih kata apa...spoting.....ahakz....betul ke eja tu....ahakz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...