Miss Magnifique!!

Monday, 19 December 2011

They Are Super-Cool!!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Pemurah

bila aku berblogwalking tadikan..
aku ada jumpa blog aku kat sidebar beberapa bloggers..
aiseyman..
terharu sangat woo..

and thanks kepada semua pembaca setia (kalau ada), pengkomen setia (kalau ada)...
*ye, aku tau aku suka perasan..;p*
aku nak listkan beberapa blog ni.. they are super cool!!!
super awesome!!!!
jenguk belog mereka ok? :)

aku tatau apa nama kakak ni..aku panggil akak or kakak je.. dia ni antara selalu bagi komen membina untuk aku... and hehehe.. blog aku ade kat sidebar die..;p

dia ni aku kenal sejak awal2 berblogging lagi..mmg rajin komen blog aku..hehehe.. and dia selalu cakap kedah + negeri smbilan dgn aku..aku pun tatau kenapa.. oit jebat, cek orang selangor yea...;p

3) akuzleayu :
ok kakak ni... dia ade buat entry pasal aku..seriusly aku terkejut. terima kasih kak.. tapi hati saya sama je macam orang lain..T.T

4) aqiim :
 haaa dia ni... pun rajin komen kat blog aku. and thanks atas komen dekat entry once upon a time tu..:)


5) JoQusary :
aku suka gila gaya penulisan dia..seriusly cool!


6) misty mind :
kakak ni aku dah lama juga kenal..rasenye since awal tahun 2009 kot? ke akhir tahun 2008?


7) ainur :
yang ni haritu aku ada buat entry untuk dia, sebab masa dia join segmen abang ben dia letak nama belog aku 1st..ter;ejut gak aku..sebab aku tatau pulak dia baca blog aku..hehe.. kalah maria elena ok? ;ppp
*yep aku tau aku perasan*


8) fanywany :
bila aku baca nama die ni aku teringat tiffany kumpulan snsd.. sbb fany fany tiffany.. ni fany wany..heheh

tambahan lagi tiga belog yang aku baru tahu, ^^ (ini entry aku baru edit pukul 10.30 am)

9) DianaAzis :
kak diana, thanks doakan arwah mama saya.. :))))

10) Cik Teddy :
dia ni pun suka komen kat blog aku..hehehe... :)))   
  
11) wakgelas :
aku suka tengok gambar2 kat belog wak ni..:))  


*okay sebenarnya belog2 ini (dalam list di atas) semua belog yang aku jumpa nama belog aku kat sidebar diorang dengan dalam entry..(seriusly terharu ouh)
err..aku tataula kalau ada yang tertinggal..kalau ada yang tertinggal sila beritahu..
sebab seriusly aku pun baru tau and baru nampak..huhu. sebab aku cek kat nuffnang tadi..;p
sorryla aku ni kurang celik it.. so bila dapat tau semuanya dah lambat..hehehehe..;p


*ataupun aku je yang perasan nama aku ada kat dalam belog diorang..kekekeke...


*tapi, belog diorang memang supercool! ;p


xoxo,
Cik M~

26 comments:

Aqiim said...

ehh ada nma sy lah!
haha terharunya...
sobss sobss T_T


oh yg komen dlam BI tu ye?
haha welcome.. ^^

DianaAzis said...

Mereka listkan sebab mereka rasa blog adik awesome..akak pun suka baca blog ni.. :)

cik mun said...

hehehe..untunglah^^

Wak Gelas™ said...

blog wak yg X popularr huuu..,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

Fauzzan Helmy Anuar said...

Cik M, thanx sebab singgh dekat blog Mie... Thnx jugak sebab sedekahkan al-Fatihah untuk arwah...
Mudah mudahan dia tenang dekat sana.
Amin...

Original CikTeddy said...

wah..tmbh sy satu lagi!haha

cik dh umumkan pmenang brainstorming corner tu..maaf kalau x mnang tp cik dh ltakkan kamu dlm bloslist cik,snang nak terjah stiap hari..hehe jgn lupa letak cik dlm bloglist tau,boleh brtukar komen..keep in touch ek!neway,thnks 4 join ^_^

cik ika said...

bestnye dpt dijadikan list..hee~~

ainurramuirnbeathadan said...

thanks again cik teenager housemaid a.k.a. cik M..hik2...u 're super cool juge!keep2 smile...=))

Prettywrite said...

wah syoknya kena list..k.yna pun suka baca blog adik ni..tp bloglist dah tak berupdate..biasa pun go thru dr dashbord jer..hehe

MulutPayau said...

Adik.....!!!!
Terima kasih....terharunya...
Adik bukan perasan tau...tapi blog adik mmng best....kadang2 baca kisah adik boleh mngundang air mata dan kadang2 akak boleh tertawa...

p/s..akak dah pndng adik 2 belah mata...tapi tak nmpak pun mata adik...kat mana nak cari ni??????hihihi..

Azham Vosovic said...

Congrats awak!

Keep it up!

Moga lepas ni makin ramai yang senang dengan cara penulisan awak :0

::WafaIrdina:: said...

wahh,,name w saya xdela...sob4..hee..gurau je..btw ain suke singgah belog ni..belog ni best!!!..keep it up yaaa...mudah2an Allah merahmati.. ^^

ILA HonEyBuNNy said...

banyak juga blogger2 yang ila kenai...
blog jebat banyak puding...suka2..heheh

diana said...

banyak jugak blog yang akak belum jelajah..
diana azis tu
akak kerap singgah blog dia..:P

Elie Lily said...

satu cara untuk menghargai rakan2, adalah dgn up entry untuk mereka kan? :)

btw, happy blogging dear! :)

konde said...

wow thanks for share, kreatif blogger :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Ayie Abas said...

dapat juga ayie kenal dgn blog yg kebanyakkanya ayie belum pernah singgah...^__^

Si qusowt said...

untung lah kan ade pembace..hehehehe..
:P

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

banyak blog yg belum pernah singgah tu....
insyaallah akan terus support adik....:)

Pendamba Mawar said...

waw..semua tak kenal.hahaha kecuali cik teddy

syakirah izwanie said...

Alaaa,nama adik takde. Sedih :') *Menggila kejap* haha. Btw, camne nak tahu nama blog kita ada kat sidebar blog orang lain? =.-' *maaf! Adik pun tak celik IT* Haha.

teha said...

belog mereka bestt .. belog awk pon bestt.. hehe :)

♥e'in♥ said...

wah.. nanti e'in nak terjah blog dorang lak.. :p

Balqis Azhar said...

nak jugak nak jugak !
*heheheh xmaluu..

Woofer Storm said...

best tu bila diri dihargai..

#mgkn lepas ni sy sebahgian dari mereka tu..hehee

Jo Qusary said...

Aisey, apsal aku baru perasan yg aku nie super cool...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...