Miss Magnifique!!

Wednesday, 7 December 2011

wordless wednesday #1

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Pemurah

*semua orang asyik buat wordless wednesday je.. aku pun nak join sekaki la..=p*


*tapi, bila tengok balik...tak adalah wordless sangat kan? kekeke...
adeih, well... u know me... loner but talkative..
ade je bende nak tulis...aiyakkk...
ok now i have to wordless...
or speechless, i guess??
arhhh...serabut!!!!!!!!!!!!!!!!!!


yang penting jgn lupa puasa ok...yang red flag...dok senyap2...
errr..i think i really have to be wordless sekarang...kekekeke...

daaa~~
xoxo,
Cik M~

17 comments:

PCL said...

as salam cik M....pcl bw samapai ke sini., ceria2 hari rabu orait!

TwIstiEs*meSti Mau* said...

aiyaaakkk.......
hahaha..singgh yer>)

aQimie Ceplos said...

hahaha!
INI bkn wordless dah ni. ni wordestra ni. hahhaha!
btw. thanks sudi singgah :D

LAici KAng Ais said...

happy WW. :)

fany wany said...

mata tu ibarat kamera, hati yang menghadam apa yang kita lihat. ehh yeke?
haha

poohrist said...

wordless...
i like.
herat can see beuty & love more than eyes..
:)

vanillasnow said...

best la quote tu ! like3 !
mata hati x pernah menipu :)

::Wardatul Shauqah:: said...

ske kata2 2..sweet sgt3... ^^

Dinas Aldi said...

Kihkihkih konpem bukan wordless nih :D

Akak pun belum pernah buat Wordless Wednesday kerana walaupun ada entri pendek, susah nak wordless :)

sleeping_maniac90 said...

best ayt tuh.. hehehehe..
kne guna mata hati lepas nih nk nilai org haha

khairul akmal bin azman said...

hai cik M..

xnmpk muke pon..

tangkp pic smpai tengkuk je ek.
hehe

MulutPayau said...

Assalamualaikum dik...
Semoga ceria2 selalu...jgn tensen2 tau.....

fierul said...

hehehe wordless pon msih ada kata2 .. cmne nie ? hahaha

Teenager Housemaid said...

PCL: w'salam..hehe..tq2..=)

twisties: kekeke... sila2...

aqimie: hahaha! i loike...betul2..ni da wwordextra ni..what to do..;p

laicikang: thank u..

fany: wah..begitu putis skali ayat mu itu..hehehe

poohrist: true! =)

vanillasnow: hehe...yuppie!! ;)

wardatul: kan? ayat die ade makne tuh..kekeke

kak dinas: hahaha!!! tula, memang sangat tak wordless..nanti saya kene tukar jadi notsowordless la..hehe

sleepingmaniac: actually matahati always right..;)

akmal: hahaha... kamera tu sampai ke tengkuk je.. bila muka je..die cut sendiri..;ppppp

mulutpayau: w'salam kak.. thanks kak... doing my best to..;)

ffierul: itula.. saya sndiri pun konfius.. notsowordless kan?

blog-tips-kurus said...

ok! sangat betul!

ILA HonEyBuNNy said...

kata2 yang best untuk di hayati..;)

syakey said...

kalau tajuk wordless mmg wajib kena wordless tahu!! aku je tak menahan,nasib baik tajuk bukan wordless. HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...