Miss Magnifique!!

Saturday, 7 January 2012

-06/01/2012-

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang










sunyi






sepi







kosong










hujan.













*all picture credit to mr google*






aku~

34 comments:

::WafaIrdina:: said...

sy jugakkk...


nk nangis je rase skunk...


p sy cuba tabahkan hati...ingat DIA..sy akan kuat..inshaAllah.

*kamoo jugak yaa...la tahzan..inna Allah ma'ana ^^

Ungu Violet said...

naper ni...hepi2 aje k..:)

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

sunyi...sepi...kosong...itu mainan perasaan kita yg kdg2 buat kita rasa keseorangan walaupun sebenarnya kita xkeseorangan...erm hujan ek?

cik Kartun said...

Meyh cini CK teman kan :)

DianaAzis said...

Lahai.. sedih la akak baca.. hope u will be ok dear :)

CekbOlat-bOlat said...

boolllaaaatt kan ade =)

jgn sedih2 ye akak bolat.. *hug*
miss u kakak tanpa kepala..

Miss Xyz said...

sunyi ek? ceriakn hidup anda!~ XD

Aqiim said...

awk nie mcam sedih je?
hurmm jgnlah sedih2..

apakata awk pergi kluar jalan2 ke..
takpun tgok kartun ke..
apa2 je lah yg boleh buat awk gembira..

jgn sedih2 ye awak :)

qlah said...

SALAM AKAK .


huhu . jgn la sepi2.. qlah kan ada . DIA kan ada :)

p/s: maaf ye qlah lama tak jenguk . nanti ada masa qlah bc entri2 yg lepas ye :)

moss sihat2 selalu ;D

CaDLyNN said...

sabar ye M..
sabar itu indah... :)

MulutPayau said...

Assalamualaikum dik...
Dik...jngn sedih2 tau......buatlah apa2 yg berfaedah agar kesunyian dan kekosongan tu terisi....

smilenajah93 said...

sayangg ~~ kenapa nie ... ingtlah Allah , insyaAllah tenang :)

Miss Purple Ungu said...

you are not alone dear
ramai lg kawan2 yg blh bkongsi susah dan senang adik tu :)

Choki said...

Alaaaa..Jgn la sedih2 eh kak? :-/ X pe..Geng bloggers akak kn ada :-D

fany wany said...

mendalammmmm.

Syakirah Rozuan said...

sunyii? sepi? kosong? Hujan?
satu perasaan. Perasaan yang memerlukan ketabahan sebagai peneman (;

Nelly The Strange said...

sabar je la ya ..
:)

EL MARIACHI said...

salam TH - semua ni kadang kadang perlu juga untuk kita muhasabah diri...peace...

Fauzzan Helmy Anuar said...

Cik M...
Mie bukanlah baik sangat, Mie bukanlah alim sangat... Mie manusia biasa yang tak sempurna. Tapi Mie suka nak kongsi nasihat yang pernah Mie terima. Jangan sesekali biarkan hati akal dan perasaan kita kosong sunyi dan sepi. Kerana kebungkaman rasa itu akan mudah dijengah Syaitan lalu membisik kata yang bukan-bukan. Mie harap Cik M tabah tenang dan sabar. Lebih baik saat dan ketika ni, pakat kumpul adik beradik, bacakan yasin untuk almarhum Bonda Cik M. Tu lagi baik bukan..,

Al-Fatihah buat Bondamu...

Queenie said...

yeaaa...

lonely is me...sigh

MaryaYusof said...

Cheers up gurl! Life is too short to be sad... be happy k... I follow here ;)

ShahzCudin said...

sabar ye..sy phmm..sy pon mcm awk jugak..smoga kita sma2 diberi kekuatan..

Eera Shera said...

sokong2 kata2 fauzzan tu..

awak..nak pinjam bahu sy?

;)

khairul said...

abg temankan nak...saba yer

penaberkala said...

hiburkan hati sendiri biar sunyi itu bersembunyi :)

Saddila said...

janganlah sedih ke . kalau rasa nak luahkan , luahkan je . ye ? :)

ZORA said...

kalo gtu..tido je...hilang la semua 2..hehehe

Nisa Greennnpanda said...

Cik M dearie..

Allah is always wif us..
and frens too..

kim heeruul said...

relax yerk
gua kan ada.. leh teman kan lu..peace v(^.^)

Izan Ishak said...

takpe cik M... kak izan pun dilanda kesunyian skrg ni... *padahal anak2 ada je terjerit2 kat sebelah ni... huhu...

aimie amalina said...

kamuuuuuu :)



ultra mimi


sedia membantu!


haiyaaaakkkkkkk!!


cenyummm

^__________________^

Juliet_iRa~" said...

akk pon kdg2 rs camtu..hee

jgn camtu selalu tau!

cuba happykan diri dgn buat apa y kamu suka..:)

Woofer Storm said...

kat sini hujan kepiluan^^

deno said...

kenapa M...? awak sedih ke...? jom bukak youtube tengok cerita lawak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...