Miss Magnifique!!

Monday, 30 January 2012

She Is A SuperLady!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


sebak, sedih, bermacam-macam perasaan aku ada
bila aku baca blog seorang blogger ni.
dia ada penyakit SLE

she is so strong.

penyakit dia lebih teruk dari aku.
but she survive till this day.

she is so strong!

sis deno,
walaupun perkenalan kita baru sehari,
tapi bila baca entry2 lama sis,
sis lebih kuat dari saya.

sis,
i believe sis akan bahagia di akhirat kelak.
biarkan dunia ini.
mungkin,
tempat kita bukan di dunia.

Allah knows better, right?

you inspired me alot, sis.
may Allah bless you dunia and akhirat.

glad to know you,
glad to read your blog.

you are amazing lady.
stay strong.
(^_^)


p/s: life ain't easy, but the strongest people stay till the end. even they are bleeding and hurting so much.


sincerely,
me~

15 comments:

Liselle MonCherie said...

SLE is a 1 in a million disease,
Strong People will survive,
Allah knows best and miracle will
happen for those who never forget
Allah :')

Lia Irdelia said...

Terasa sedih baca entry ni..
Walau apapun, hidup perlu diteruskan..

chaiyo2..

YaYaNsMuM said...

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have----remains strong ya!

kim heeruul said...

i hope, korang berdua tabah..

Original CikTeddy said...

hmm..knowing people like all of u make me stronger and grateful..indeed~

semutsengal said...

huhuh,

supermak ? pasrah sentiasa.

Diyana Norman said...

she is tough. like really tough,, #tabek

ILA HonEyBuNNy said...

tabah dan redha...

be strong sis...

CekbOlat-bOlat said...

strongheart ! =)

eh.. bolat cuma hdapi Period pain..
takde mngena yg lain.. hehehe.. itu hari bikin suspen jer =,="

Telor Power said...

SLE tu penyakit apa eh??

Nisa Greennnpanda said...

whoa..SLE.. poor girl..
owh, how I widh I could give my health to all those who are ill & sick.. T_T

I wish & hope I'm strong as you cik M & deno... "-_-

.........cP~ said...

Bila kita baca keperitan orang lain, buat kita sedar yang bukan kita je yang diberi kesusahan. Dengan cara macam ni la kita dapat jadi lebih kuat.

keeya mustafa said...

:) senyum senagai sedekah,,senyum mengurangkan sakit..orang yang sakit jika melihat senyumkurang kesakitannya..KEAJAIBAN CIPTAAN ALLAH! :)

.fariizza. said...

SLE? memang kuat lah. kak M pon kuat jugak :)

deno said...

hye my dear superM!! thanks for ur entry about me... terharu sangat bila kamu buat entry nie utk sis.. sis doakan kamu cepat sembuh... sama2 kita kuat menghadapi dugaan dariNYA... you know, we're special... sebab itu allah beri ujian kat kita :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...