Miss Magnifique!!

Friday, 3 February 2012

Secret7Writer

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


korang pernah dengar pasal secret7writers ?
heheee~

aku ada hantar kispen kat situ.
kehkehkeh.
saja je.
aku jadi guestwriter je. :D

tapi, 
aku guna nama IU.
*bajet kalau jadi penulis nak guna IU ler tu*
hehehe.

yup, kalau nak jadi penulis nak guna nama pena IU
*berangan to the sky yo*

kenapa IU?
adakah nama aku AYU?

oh tidak tidak tidak.
nama aku tak ada kena mengena dengan nama ayu.

huruf i tu,
huruf pertama nama aku yang kedua.
huruf u tu,
huruf pertama nama mama aku yang kedua.

dulu kan,
masa aku berangan nak menjadi penulis,
aku nak guna nama aku n mama aku.
tapi,
fikir punya fikir,
takyah la.
ambil huruf depan jelah.
kehkehkeh.
jadila IU.
:ppp

sesiapa yang berminat nak hantar kispen,
bolehlah hantar kat secret7writers 
kispen ni, as in kisah pendek
ianya lagi pendek dari cerpen (sumber dari secret7writer yg aku baca aritu)
hehehe

kispen yang aku hantar actually yang first tu,
entry kat dalam blog ni dulu..hoho.
yang aku dengan mama tu.

kispen kedua aku,
yang ni tak pernah keluar dalam blog.
dan harap maklum ea,
aku buat kispen masih ingin menyendiri ni awal bulan 12.
dan hantar kat secret7writer pun awal bulan 12.
(tapi dia baru keluar minggu ni, sebab draft2 yang dihantar mempunyai jadual untuk dipublish)
so, masa aku buat kispen ni,
aku tak merujuk kepada sesiapa,
melainkan kenangan aku dan 2 orang cousin aku
bila berbicara mengenai couple.

sekian.
:ppp

sila visit,
untuk membaca kispen-kispen dari penulis-penulis yang lebih berbakat, hebat dan unique dari
aku
*yang bajet menulis, padahal sebenarnya tantrum je lebih*
kehkehkeh

terutama penulis-penulis tetap blog itu.
*aku suka hampir kesemua kispen-kispen dari penulis-penulis tetap*
teehee~~
;ppp


xoxo,
Cik M~
xoxo lagi,
IU~
^_^
:ppp

16 comments:

CaDLyNN said...

wah..congrats M! teruskan menulis ye..kaklin takde bakat..hihihi..membebel bolehla. :p

YaYaNsMuM said...

owh!1st time akak dengar word Kispen..hehe...sungguh ketinggaln ke aku??...haha!

Anonymous said...

abis tu,nama betul sapa??ermm

#terima kasih..

iklas..
ANon

eeiyss said...

wah... info yang menarik... dah terjah... bes2

CekbOlat-bOlat said...

IU ? intan ? heheh..
mmg rahsia betollah.. M for Misteriii !

missSenget said...

hihih.. kispen die suka buat menangis laa die ni..

isshhh...!!

>__<

Selendang Merah said...

sm bawu dengar perkataan kispen. pertama kali duk blur jew.apa benda nya?

last2 tu bawu taw..biasalah ketinggalan.hehe

teruskan menulis...

Liselle MonCherie said...

Ini yang rasa mcm ketar2 kpla
x sabar2 nk baca ni XD!!
You will win!
Good Luck!

Izan Ishak said...

menarik ni.. cik M mmg berbakat dlm menulis. kak izan pun baru tau pasal kispen ni...

Bidadari Syurga said...

thanks sayang support kami... baca kispen kamu hanya mampu like. kisah benar kalau dicampurkan dengan beberapa perkataan ia lancar dan mudah difahami.

akoo pae said...

oh..nanti nak try wat gak laa..heee

Anonymous said...

good luck dear...(from kak nasha sanza)

Juliet_iRa~" said...

wahh lepas ni jd cerpenist xpon novelist la adik..

caiyoooo!heee :D

ghost writer said...

teruskan berkarya atau kata Latiff Mohidin, 'nulis'.

Anyyss Shuhaimi said...

terfikir gak tadi, apa itu kispen. baru tau.heee

EL MARIACHI said...

tq sebab promote...S7W terima semua genre...selamat berkarya adik TH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...