Miss Magnifique!!

Saturday, 31 March 2012

ding dong deng~

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


dari satu new post ke satu new post.
semua aku tak jadi publish.
bila aku baca balik semua.
semua rasa boring and terlebih panjang.

aku nak cakap pasal tak puas hati.
but then, aku tak nak post.
aku nak post pasal a tomboy becoming a lady,
but then, aku rasa boring, panjang and merapu.

lepas tu baca dari satu blog ke satu blog,
tapi, jadi silent reader je.
dua tiga blog je aku komen.
lepas tu buka blog lain, jadi silent reader.
sebab bila aku nak komen, otak aku blur.

last-last sekarang ni.
otak aku kosong.
memang mood roller coaster.
haish.

adik, apasal ni?
what's wrong?
what's going on in your head ha?
gilakah?

whats wrong?
what happened to your heart?
celarukah?

buka microsoft word,
nak sambung menulis,
mental stuck and block.
great adik great.

what's wrong with you ha?
ha?
ha?
ha?

okey, dah siap satu entry.
sekian.
boleh tak macam ni?


"but, i never told you
what i should have said
no, i never told you
i just held it in."

adik, you're crazy.


ikhlas,
aku~

5 comments:

Nong Andy said...

akak selalu baca n3 kamu. tapi x drop apa2. just silent reader :)

*Tapi hari ni dah berkata-kata :)

Juliet_iRa~" said...

uittt why n what happen ni?

kena take a deep breath dl ni..:)

smile plss..heee

kay_are said...

ni yang kite namekan.. taip je ape yang kite nak taip even taktau nak taip ape.. tibe2 dah siap satu entri.. tahniah!! ^^

Liselle MonCherie said...

writers block sometimes it happens to me too XD

Aishah Jahirah said...

kdg2 akak pun mcm tu....nak luahkan something tp bila baca balik xjd publish...tarik nafas n back to normal....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...