Miss Magnifique!!

Wednesday, 14 March 2012

Mimpi Cik ReenApple!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

haritu yang masa aku 'cuti' blogging..

aku termimpi kan cik reenapple ,
terkejut badak aku!
hehehe..

okey macam ni cerita dalam mimpi tu,


handphone aku berbunyi, tanda sms masuk.
so, aku pun check la phone aku.

and penghantar message tu dah memang ada save contact dalam phone aku.
reenapple.
yang bestnya, siap kaler reenapple tu punya nama warna hijau.
setau aku, sepatutnya nama aku yang warna hijau. nama penghantar message warna biru.
(er, aku pakai bb)

tapi, lepas tu aku hairan.
sejak bila pulak aku ada nombor fon cik reenapple ?
dalam sms tu, kalau tak silap aku,
reen tanya,
"awak, awak dah sihat?"

oleh sebab aku macam kepelikan sangat,
aku reply,
"er, mana awak dapat no fon saya? and macam mana no fon awak memang dah tersave dalam fon saya?"

then, mimpi tu habis macam tu je.

hahahahaha.

tapi, yang buat aku tak tahan tu...
macam ngek ngok je aku tanya mana dia dapat no fon aku and macam mana no fon dia dah boleh tersave dalam ohone aku!
haha.
buat lawak tul aku ni.


lepas tu, aku bangun je, aku terus check phone aku. 
mana la tau tetiba memang ada no fon reenapple.
sah, memang sah.
aku tak ada pun no fon dia..
hahahaha..

pelik mimpi aku ni..

bukan pelik apa,
sebab aku ni susah nak mimpi.

so sesiapa yang masuk dalam mimpi aku tu,
bertuah tau korang!
hahaha.
*ok fine sila muntah*
hehehe..

tu je nak cerita pun..:D
tapi bagi aku memang pelik la.


xoxo,
Miss M~

21 comments:

poohrist said...

bertuah nye reenapple..
nak jugak muncul dalam mimpi cik m.

~mimpi adalah permainan syaitan..

Teenager Housemaid said...

poohrist: heheheh..:D

kay_are said...

boleh ingat mimpi kire hebat.. aku bangun tido terus lupe ape aku mimpi tadi.. (-_-")

Afiq Yassin said...

bsok smbung mimpi balik.. movie ni habis stgh jalan tak der the end

reenapple said...

ohhoooo.. aku berasa bertuah..kikiki. Nak nombor boleh je.. sila email.. erk.. ok just kidding. =)

reenapple said...

lupa... reenapple ada kaitan dengan hijau.. =) sebab itu warna hijau yang keluar.. =)

Aku Achik said...

org ckp kalo mmpi psal org tu, org tu rindu kat kite...ehehehe :D

Adika said...

hahaha ..
bile nk mmpi sy plak ..




:P

lisa said...

nak masuk mimpi cik m jugak. hehhehehe :D

Mizz ErMa said...

lorr..tuan belog nih jenis susah nk mimpi ke? sy pulak sebaliknya..selalu sangat mimpi psl teman2, artis2, hehehe

Fahmi Setiawan said...

akak ini orang malaysia ya?
heheheee bener ta?

syafiqakarim said...

untung lah masuk dlm mimpi.
haha tp kannnn...
kawan maya selalu masuk dlm mimpi kite.hmmm

~SaL IjOu~ said...

hehe..lam mimpi apa pun boley jadi..tp seronok kan kalo sesuatu yg x kita sangka yg muncul~ ;p

p/s: ya, akak mmg update entry seminggu sekali je~ ^^ sbb tu kalo miss m perasan kejap akak dtg sini kejap x~ walopun akak jarang dtg, bila ada masa akak mesti dtg punya.jaga diri ya miss m~ =)

::WafaIrdina:: said...

lw ain masuk mimpi aka
konfem jd mimpi ngeri an
hihi
untung lar sapew dpt msuk mimpi aka
btw miss u darl
:D

Picoz Shupalula. said...

Haahahaha. mesti ade terpandang muke cik reenaple sebelom tido nih!

semutsengal said...

banyak fikir ni.



LALALALALLAAAA

.........cP~ said...

Salam.

Wahaha. Siap masuk dalam mimpi...Bagusla jarang mimpi..

aku HaniAsyira said...

nak masuk mimpi gak!!

Nong Andy said...

akak pon nk masuk mimpi TH :)

CekbOlat-bOlat said...

wahh. bolat xder? ekekeke

Liselle MonCherie said...

Lucky Miss Reenapple!!
Bila lagi nak mimpi cherryApplebaum ni??hehehehe XD
Kdg2 mimpi boleh jadi mcm Deja Vu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...