Miss Magnifique!!

Saturday, 5 May 2012

Mengulit Buku

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



aku kini sedang mengulit buku-buku ku.
aku kini sedang bercinta bersama buku-buku.

jadi, maafkan aku, kawan-kawan sekalian.
kerna aku kini, ingin bersendiri bersama buku-buku ku.

aku ingin hanyut dalam dunia lain.
dunia yang dicipta oleh si penulis kepada pembaca.

aku kini ingin membaca dengan tenang.
ingin menyelami kisah lain.

sesiapa ada goodreads?
sila lah menyudikan diri mengadd aku..
nama aku teenager housemaid.. :)

aku minta permisi dulu ya?
nanti aku update blog?
mungkin esok...
mungkin malam ni...
atau mungkin bila-bila yang ku mahu...

oh kawan, terima kasih.
aku ingin bercinta dengan cetakan-cetakan buku..

tapi, aku kan kembali...
:)


ikhlas,
aku.

9 comments:

Mr.She said...

novel lettew :P

kura said...

ikut je bila bila nk update blog. janji iklas. ewahh :0

cinta siswi said...

kena bace buku falsafah da skrg nie..
exam da dekat..haha

Eera Shera said...

buku ape awk ulit tu? akk x smpt nak mnje2 ngn buku dan novel skrg ni..tggu la dah abes nnt huhu ;)

aiEz said...

amboih,mesti bca novel kan?hee...

CaDLyNN said...

selamat mengulit buku..
nk pinjam satu boleh? hahaha
nk buat teman naik lrt..kikikiki

Nong Andy said...

ah jeleznya..

akak kalau dah mengulit buku, non stop selagi menatang tu x habis.. x boleh nak stop... haish..

kay_are said...

sile2.. aku pun ngah dalam proses pembacaan gak ni.. so cepat2 habiskan ye =)

Liselle MonCherie said...

Hehehe turning on my reading mood!
Blog walking!!!! :D.How I misses you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...