Miss Magnifique!!

Wednesday, 30 May 2012

Nah, Gambar Aku Dengan Kepala~

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



dulukan, ramai yang bising2 sebab tak sempat tengok gambar aku dengan kepala.
teehee~
meh aku tunjuk lagi sekali..

*tiba-tiba tengah ada mood tunjuk gambar kepala aku :p*


jeng jeng jeng














*ini aza buat untuk aku! :D aku suka banget!* 
:DDD


err..
okey okey..
kejap la..
nak bagi intro je dulu..
haha..
nak tunjuklah ni...
ala...





okey



dah sedia?










er...


malu ar nak tunjuk..
hahhahaa...
























































































































































































marah ke kena scroll down lama banyak sangat?
relax ar..






chill okey???



















jangan marah okey?












hehehhee


















~~tadaaaa~~




























































































































*jangan marah yep :p
dah tunjuk kepala dah ni*

yeah..sambil promote buku batu ketiga dari matahari sekali okey..
:p


er, nak full muka?
tak yah ar.
tak lawa pun..
T_T
lagipun aku kata nak tunjuk kepala je..
heheheh


okey entry seterusnya nak delete dah gambar ni..
haha

*dah update entry baru, maka gambar telah di delete..:)*


ikhlas,
aku~

39 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

pemalu sgt nie...huhuhu...

reenapple said...

aaaa.... sabar je la bila kena scroll lagi lagi.. hahaha.

and u make me jealous with the book... nak juga buku tu..wuuuu.

Telor Power said...

kalau scroll lma lg mahu ada yg berangni hihihihi.... nasib dh kenal TH kat entri yg lepas2

ainurramuirnbeathadan said...

yea!dapat tgk..i can imagine ur full image..haha..ngeri tak..btw, kiut!it's ok to be humble~=D

deno said...

hye dear... kenapa tak tunjuk penuh muka... haish.. nak kenal juga adik yang mebuat sis kagum ni... :)

p/s : sori dik, lama tak datang sini... sori ya ^^

Syazwan Che Deraman said...

hehehe.

ingatkan nak letak muka trolled face.

heheh.
manisnya ;)

Choki said...

Hahah!! Peggghhh..Saspen :-P Hehe..

kura said...

penat gua skrooll.. tp hampa jugak. mesti senyuman lu sgt manis sampai nk cover2. amboih.

Nong Andy said...

oh.. mana boleh aku lupa pipi monalisa tu :) dah terpahat dlm minda hehehe..

Aqim said...

hamboi panjang sampai ke bawah entrinya ye.
hahaha

Miss Xyz said...

finally, dpt tgk kepala pun jdilah, ahaha XD

aiEz said...

haha,memang jujur...memang tunjuk kepala jer,hee...

*tapi kenapa label tu "aku tanpa kepala?..."

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hehhehe.. terus terjah.. sebab semngat nak tau ni.. haha (^___^)

saffiya_aleesya @ echa said...

yes dah dapat tengok muka Cik M buat kali ke-2..first time masa ngan sepupu2 Cik M kan.

zera eira said...

Comel rupa nya miss n ni. :) bila la dapat tgk full ni. Keep wondering when. ;)
Semua ciptaan allah tu terbaik sayang. :)

syakey said...

suspen suspen XD

O CIKTEDDY said...

awh renungan matamu...huhu

♥e'in♥ said...

e'in dh tgk dh muke awk sebelum nie.. :)

Queenie said...

dear, kat kepala tu ada mata, ada idong, ada bibir aka mulut ada dagu ada pipi...tak bak tau acah2 org tua...

Aishah Jahirah said...

jenuh akak scroll...sib bek jumpa kepala m...hehee muka xclear pn xpa la..

MulutPayau said...

tak pe dik, dapat tengok sikit pun tak pe....skurang2nya dapat jugak lepas rindu....hehehe..Nasib baik hari tu dapat tengok penuh...jadi dah boleh bayangkan mcm mana....

Woofer Storm said...

untunglah bagi tengok kepala,kita pun boleh bagi tengok gak..bagi tengok belkang boleh?hahaaa

#makin malas nak update entry,maaf ye jarang dah bw^^

ch000tz axoera ヅ said...

tersangat pemalu katanyaaaaa :D

aku HaniAsyira said...

wohooooo... tu jer..

Miss N @ Nadia said...

nasib baik tak tertido masa schroll down :D.. salam singgah

Cik Yatt said...

kemain bawah na ..hee..pasni tnjuk muka n kapala keh..

Juliet_iRa~" said...

hehehehe akhirnya tunjuk gak kepala ngan muka even tutup muka gak tu ;p

isk isk bdk ni..hehehe..

hyee dear..sihat?lama kan akk menyepi..ngeee

Ayie Abas said...

nampak mata pun jadi laa... mata sepet sikit heheh3 :)

akhirnya kenal jugak dgn teenager yg terer bercerita nih....weehuuu :D

syaza said...

atototomeyy... npa tutup mulut pulak.. nie mesti malu niee... bole jd calon gdis melayu teakhir niehh.. ^^

NOOR FATIN said...

haha pnya la panjang nak scrollnya :P aah mmg betol gmbr dgn kepala tu. hidung dgn mulut dgn dagu je xde. kehkehkeh

nasyrun nasyrun said...

terima kaseh kerana membeli dan membaca buku kami

err, aku rasa kau letak gambar kau pegang buku batuketiga kan

si kiut lavender said...

erghh..kamu buat saya geram sgt...T_T

aizamia3 said...

memang panjang.. tapi.. :(

psstt: moga2 lepas pantang ni akak dapatler jumpa.. with ur teddy bear.. ;)

kay_are said...

yang ni aku sempat tengok.. tapi baru ari ni free nak komen.. rajin gile wat entri selang banyak baris camtu.. kalau aku, memang tak r.. tapi.. tu nampak mata je tu.. takleh kire!

kiera'sakura said...

xde dah? wuwuwuwuuw sobsobsob

Iffah Afeefah said...

kejam

aku tak dpt tgk grrrr

Mizz ErMa said...

ala..xaci, xsempat nk tgk..T.T

Badrina Ibtisam said...

Alaaa tk sempat tengok....... :'((((((((((((((((

Onitsuka_hana said...

lor. itu je.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...