Miss Magnifique!!

Monday, 28 May 2012

Reviu: Senorita Zine

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



miss me?
hehehe...

sorry for really lama tak update and blogwalking... :(
mood untuk blogging berkurang bila fikiran bercelaru and kesihatan kadangkala terganggu..

well, this is quick update about senorita zine!

apakah senorita zine itu?

ah ha~

*inilah senorita zine itu : awesome!*

aku beli dengan kak hana ahmad masa kat pesta buku haritu. tetiba kak hana cakap, nak beli tak? aku pun belek and tengok-tengok. macam menarik je. so aku beli, harga dia rm5 je okey! 
dan ada 17 penulis yang berkarya dalam senorita zine itu... best3x..

aku suka..aku start baca masa dalam perjalanan balik naik public transport ke rumah aku. well, perjalanan dari pwtc ke tempat aku 1 jam jugakla, masa aku baca sambil itu aku mendengar lagu eminem. 
dan akibatnya, memang aku terus termasuk sekali dalam dunia penulis2 itu..

bagi aku overall memang okey..
semua menulis dengan bagus.
tapi paling terkesan dengan alyssa sobree and zety noraini.

yang lain pun best :D

cuma senorita zine ini memang banyak menulis mengenai hati2 yang patah...and kebanyakan pasal cinta..hoho...
walaupun aku kurang mengerti tapi, kisah mereka tetap sampai pada pembaca..:)

p/s: lupa nak cakap, zine ni photostat je, tu pasal murah...:) dia bukan buku yang jenis bercetak, i mean, lepas cetak sekali then diorang fotostat je, :) but still nice..:)


kalau aku nak buat zine sendiri macam ni, aku jual rm5, ada yang sudi nak beli tak? kekeke. :p

p/s: kalau rajin jom klik iklan churp2 ni..teehee~ :p


xoxo,
Miss M~

27 comments:

Kakzakie said...

Boleh... anak kakak apa jenis buku pun dia tak kisah. So kalau betul ada cari publisherlah pasti ramai yg nak membaca...

Choki said...

10000000% sudi beliiiii..Nama pun Miss Magnifique XD

aku HaniAsyira said...

meh2 jual kat sy.. sy beli punyer.. =)

aiEz said...

macam karya terfaktab jugak eh?nakal tapi halal...macam menarik je tajuk nya..:)

*jaga kesihatan tu ye..:)

kura said...

ada 17 penulis? ohsem. nak jugeee!

HeNRieTTa JoSe said...

murah jew erk.....17 penulis lak tu...

shedameor said...

try buat tengok :)

Aishah Jahirah said...

sejam membaca dlm tren...ulat buku ni...blh try buat,belum try belum tawkan...;p

delarocha said...

x kisah la klu photostat pun, asalkan isi nya mantap.

Liyaa Mf said...

Zine? Ehh tengok cam best jeh. Dulu2 penah gak layan Zine2 yg membe buat. Err pasal music la kebanyakannya. Yg ni pasal Centa? Patah hati? Ehh, mesti best! Hehe :P

ghost writer said...

tak cuba mana nak tau M. kumpul dulu apa yang dah ditulis, n then edit semula untuk pemilihan. dah tuh, baru promosi.

CaDLyNN said...

bace buku dlm train..huhu..blom buat lg..skrg akak duk merepek kt twitter je hari2 balik keje..ekekeke..nnti nk wat membace amalan mulia ni jugakla..ekekeke :)

kay_are said...

asal cite tu best, photostat ke ape ke, orang still beli gak kan? tak kisah ape paper die guna, yang mesti isi mesti berkualiti kan? ^__^

Saya mEmang suka Menuliz:D said...

mesti best..kadang2 dr apa yg kita baca selalunya jd panduan dan peringatan untuk kita..=)

Elysa Sofia said...

Tak berkesempatan nak beli..jom kongsi baca :D

Cik Lia Lomi said...

kalau nak jual, teringin juga nak beli sebab Lia tak pernah lagi baca buku tu..heeeeee

keli menari said...

Haa potostat untuk kita pulak! Haha

Telor Power said...

style la hana.... aku pun suka cuma tak sempat beli jer lagi kehkehkeh

(walau ada cara hendak membelinya didalam FB)

hazfee said...

bagi free boleh.ekekeke :P

Juliet_iRa~" said...

wahhh cer share y menarik dlm tu?;p

hye miss m..

sihat?heee

Leeya Hezlin said...

Murah je ek buku tu..
Kalau awak fotostat saya pun nak beli..
Hehehe.. :)

Liselle MonCherie said...

MagniZine<----The perfect name for your zine,shorten of Magnifique+Zine hehehe.I will buy your works! :D

Uchi kay-f @hmad said...

SZ? wah tentu menarik novel ni..

NOOR FATIN said...

wahh murahnya harga dia!

hanaahmad said...

baru perasan entry ni. :)

Domu-kon said...

la patut ler xnampak..hehehe

Eera Shera said...

menarik ni.. mna nk dpt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...