Miss Magnifique!!

Friday, 20 July 2012

Hidup Dalam Keadaan Fast Pace

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


aku rasa beberapa minggu ni hidup aku berjalan dengan sangat pantas. rasa macam sekejap je masa berlalu, dan esok ramadhan telah pun menjengah...

Alhamdulillah, tadi aku baru saja buat penghantaran kedua untuk zine-zine aku..:)

dan lebih menggemparkan, bila aku rasa hidup aku ni berjalan gila cepat..








sehari sebelum ramadhan, Allah tunaikan dua-dua permintaan aku.. Alhamdulillah...
seriusly aku rasa hidup aku macam fast pace and unexpected langsung...

but like i always said,
Allah knows best, kan? :)
Allah dah aturkan semuanya mengikut kehendakNya dan kebaikan untuk aku..:)


okey untuk yang nak order zine, masih boleh order lagi...
no hal..
penghantaran aku akan confirmkan dengan korang later on, memandangkan aku dah start class next week, tapi, insyaAllah aku akan cari aku punya free time untuk hantar zine yang telah diorder, untuk setakat hari ni, semua zine yang dah diorder aku dah hantar..:)
thank you!

untuk pengomen nombor satu blog ini... dia tanya, possible tak kalau dia nak ambil by hand je..
hm..
sebenarnya sebelum dia tanya aku ni.. aku ada terfikir juga nak bagi by hand untuk sesiapa yang terdekat..
huhu..

okey macam ni..
its possible untuk sesiapa yang nak ambil by hand dengan aku, hanya di tempat-tempat tertentu yang aku senang nak pergi memandangkan aku tak reti bawak kereta... (melainkan lepas tu korang sudi nak hantar aku balik..hahaha)
and then, hostel aku nanti berdekatan dengan summit kat subang..
so, its possible untuk sesiapa yang boleh datang summit untuk beli zine by hand dengan aku..
and, maybe its possible juga sekitar shah alam but only in certain areas, tapi yang ni aku tak sure, sebab aku rasa dah start study ni, macam jarang je aku nak pergi shah alam, melainkan aku ikut kazen aku balik rumah and tidur rumah dia...
and its possible juga di klang, tapi hanya di aeon (jusco) bukit tinggi..
hanya tiga tempat itu saja yang mungkin possible..
tapi, ianya possible jika aku free sahaja..hoho...
apa-apa pun, boleh contact aku dekat facebook and twitter.. (sila rujuk side bar sebelah untuk fb and twitter)
and please, lebih senang contact dengan email sebenarnya... huhu
iuthemagnifique@gmail.com

sesiapa yang tak tahu maksud zine boleh pergi link ini, maksud zine ...
harga sebuah zine rm5 and then tambah rm1 untuk penghantaran melalui pos. aku akan bagitau details lain after korang order..:)

p/s: korang, doakan aku sihat selalu ya? aku excited nak sambung belajar ni..hihi..:)


selamat menyambut ramadhan almubarak...
moga ramadhan kali ini lebih bermakna dan dipenuhi amal soleh..:)
jangan lupa buat ramadhan check list, okey?
sebab aku juga akan buat ramadhan check list..:)

xoxo,
me.


20 comments:

a.samad jaafar said...

permulaan ramadhan yg baik.. syukurlah..

baru tahu maksud zine.. huhuhu..

selamat menjalani ibadah puasa ye..

Mr.She said...

yeah, Allah knows best :)

rajin betul awk blajar ye? semoga berjaya dunia dan akhirat :)

and, semoga dipanjangkan kesihatan :)

eh lupa, selamat berpuasa ^^

ஜ miss klanika ஜ said...

eksaited ye nk smbg blaja .
selamat berpuasa !

Reena Shukri said...

gud luck kak teenage,..jgn stress sangat..=)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa fast fast erk... hiiii......
bagus juga.. hargai masa.. hahaha dan dan lah hargai masa.

shedameor said...

hmmm, selamat belajar kak :)

Lia Irdelia said...

Alhamdulillah..
Moga kamu baik2 selalu yer..

salam ramadhan,, :)

syafiqakarim said...

moga makin maju ya :)

selamat berpuasa

zera eira said...

selamat berpuasa n semoga semuanya mudah yaa miss m. :)

Nur Emilya said...

Ramadhan kareem :)

Juliet_iRa~" said...

selagi ada peluang nk belajar n tambah ilmu apa salhnya kan :)

selamat berpuasa dik...sihat?sorry akk lama xblogging..heeee

Ayiesha Sani said...

good luck dear...semogaa semuanya akan berjalan dengan baik..

Choki said...

Selamat berpuasa Kak M!! XD The zine business sounds like it's really going good! Congrats Kak M!! :-D

khairul said...

salam Ramadhan dr abg yer

Pondok Usang said...

Salam Ramadhan dan selamat menunaikan ibadah puasa... =)

Badrina Ibtisam said...

Salam Ramadhan ye akak.. :) Slamat belajar :)

Akak! Apa fb akak? Hehe xD

Ayuh ke blog saya untuk lihat tutor yg akak mntak tu!! ;)

AmyZana said...

selamat berpuasa ya ! bisnes zine tuh okay ke? hehe :)

kay_are said...

ade peluang blaja orang bagi.. sume dah sedia.. amek je r.. tak rugi pun kan? bukan selalu dapat peluang camtu.. tapi betul2.. macam family cakap jangan stress2 sangat ye.. nanti sakit susah lak

thanx for the penerangan.. kire boleh r ni? camtu ok! dah ade kat shah alam dah kan? lagi senang ^^

kiwi said...

selamat mnyabut bulan ramadhan..kwi 1st time dtg melawat sini..semoga ramadhan tahun ni lebih bermakna ^^

Nurlyla said...

Allah bgi apa yg kita prlu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...