Miss Magnifique!!

Tuesday, 10 July 2012

My 1st Zine Dah Siap!!!! =D

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


yeay!
my first ever zine dah siap..:)

segala proses agak sukar bila aku buat sorang-sorang. 
terima kasih pada abangngah and poo yang temankan pergi printing.:)

cover tu aku buat sendiri. sebenarnya ada beberapa cover yang aku buat, and aku juga pernah bercadang nak guna doodle yang kak cp bagi ni atas cadangan ghost writer , then tadi aku pergi dan aku ada 4 cadangan untuk cover.
and the majority won, sebab diorang pilih cover sekarang ni. 
untuk cover ni, aku still guna kaedah art journaling tapi aku memang guna hitam putih je. :)

and poo telah menjadi my 1st customer untuk beli zine ni..
haha.
thank you babe, for supporting me. 
(even you never know i wrote about what, or what's my writing style haha)
:)

sebenarnya, aku cuma ada nekad nak buat tapi aku tak ada confidence in my writing skills.

aku rasa terlalu banyak kekurangan penulisan dalam zine ni. mungkin ini adalah first time aku buat. and then sorang pulak tu. sebenarnya, aku blur.
even lepas siap tadi, aku rasa macam tak nak jual je. sebab entah. aku betul-betul tak confident.
tapi, abangngah cakap,
just go with it.
jangan fikir negatif.

thank you kak hana yang banyak menolong dan bagi info pasal pencetakan zine ini.

i dont know what to expect.
but i guess i just need to try this.
i mean if i never try, aku dah memang fail sebab tak berani mencuba kan?
so, aku cuba buat zine.
cuba share penulisan aku dalam medium zine.

seriously my mind is blank now.


if you all berminat untuk membeli zine ini, do emel me, yea?









sebelum beli,
sila baca warning ini dulu.
=)





harga sebuah zine ini adalah rm5

then untuk penghantaran pulak,
harga pos biasa kena tambah rm1


untuk buat order you can email me at

iuthemagnifique@gmail.com

nanti aku bagi details lain.


tapi, penghantaran cuma akan start dihantar pada minggu hadapan. dan penghantaran hanya akan dibuat pada hari selasa/khamis sahaja...:)

thank you!

p/s: untuk mengetahui maksud zine, sila klik sini :)


xoxo,
Miss M =)

40 comments:

deno said...

sis nak!!! nanti sis email :)

reenapple said...

dear,,, I nak juga.. huhuhu., Nak nak.. nanti emel eh.. =D

merapu said...

tahniah.. macam menarik,

zera eira said...

nak jugak. nnt zera email. :)

akem said...

pehhh tahniah! ;D
nak beli!!!


sy hantar email.
hehe

CaDLyNN said...

congrats M :)

kay_are said...

cover simple.. nampak menarik.. harga pun ok.. tak mahal.. menarik.. nanti kalau aku nak aku email ye.. ape pun tahniah ^__^

HeNRieTTa JoSe said...

congrat dah siap....

si kiut lavender said...

whoa..

tahniah M..
dah siap pun ha..

oke2..nanti sya emel kat M..:)

ghost writer said...

takde free untuk aku? haha.

laskar pelangi said...

nak free boleh? Ahaks~
tandas pon berbayar.ye dok? ;D

Nong Andy said...

Tahniah sebab dah buat Zine sendiri :D

*Akak ni bila nak buat.. mcm x cukup tangan jer nak buat huhuhu.. okeh. akak sokong. nanti akak pm kat Fb k!!

Kakzakie said...

Tahniah misi sudah berjaya.

KorN said...

wah dah publish zine sniri...

nitnot said...

kelas kau jah main zine, haha

mohon bagi free as a belated bufday, can ah? hihi

♥ sitifarhana ♥ said...

fuyooo...ini mmg betul2 writer ni..terbaikkk ah!

Alieza Dayasari said...

tahniah.. dh smpai penghujung .. boleh dijual.. all the best k.

mira maisara said...

wahh..tahniah TM! :) kamu sangat rajin..hoho

Nurlyla said...

blum cuba blum tau kan.. keep it up.. sbg tnda skongan, sy pun nk beli satu.. order katne? balas d blog sy ea.. risau x nmpak.. :)

shedameor said...

lepas ni buat novel pulak. hehe

Eyda Syahida said...

wahhh . gudluck ye ! :)

syafiqakarim said...

tahniah dah ada zine

Telor Power said...

TH : tahniah....rasa mcm nak beli plak

.........cP~ said...

Salam.

Congratulations! Cover buat sendiri mesti lebih rasa bermakna kan? Semoga ini akan jadi titik tolak untuk M dalam dunia penulisan yang lebih luas.

jeBateja said...

Uikkk..dasat lah hang....leh sampai menjual tu....tabik terbaekkkkkkkkkkkk

Ayie Abas said...

wahhhhh...ayie teruja

satu langkah maju ke hadapan....tahniah teenager... ^__^

p/s: cover zine tu kalau ada gambar kaler tentu lagi menarik ayie rasa...

KhaiRin : anies said...

ooo minat menulis ya? x mo terbitkan karya yg lbh bermutu? sy boleh bantu...

MulutPayau said...

tahniah dik...dah berjaya buat zine sndiri.....

zulhilmi tempoyak said...

klu emelkan free ke.. heee

Cik Lia Lomi said...

Tahniah. Senang ke buat zine ni?

Liyaa Mf said...

Wahhhhhh! Congrats Sis dah ada Zine sendiri lak. Err Sis pun teringin gak nak buat bila tgk Sis nye Zine ni. Hehe

Ehem ehem. Cite pe dlm Zine tu? :P

diana said...

tahniah...
permulaan untuk menjadi penulis hebat..:)

miza kimbum said...

tahniah akk !! (:

deno said...

dik.. sis dah email :)

Iffah Afeefah said...

Aku nak

ala mls nk emel

tapi aku nk. Pm fb jela k

Jiwa Perempuan Gila said...

kos penghantaran ke sabah brapa ?

Pondok Usang said...

wahh tahniah dik..terbaek... Hana Ahmad mmg femes.. lihat ini.. http://hedzwan.blogspot.com/2011/09/monoloque-tahap-jiwang-karat-warkah.html

Eca Dwinky Asha said...

wah..mcm best je.nnti eca email ye.

Ash Give said...

ok support member nk jugak.. replay kat email ashgive@gmail.com..

payment dan penghataran.. nak after raya k :)

nurfarra rahman said...

nak belajar buat zine.may you?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...