Miss Magnifique!!

Wednesday, 12 December 2012

~12/12/12~ 3 tahun 3 bulan.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




saya rasa, cukuplah sampai sini.
saya unpublish balik semua tentang dolphin.
saya unpublish balik semua tentang papa.
saya unpublish balik semua yang saya rasa tidak lagi patut dibaca oleh orang ramai.

saya rasa, cukuplah sampai sini.
saya mulakan hidup baru.
saya bebas dan tiada lagi rasa bagai dirantai.

saya rasa, cukuplah sampai sini.
3 tahun 3 bulan tu, bagi saya lama.
sebab saya masih muda.
saya tak suka benda yang tak pasti.

saya rasa, cukuplah sampai sini.
sebab saya bukan penunggu tegar.
ataupun lebih tepat sebenarnya, saya yang tak tahu di mana mula.
cuma saya rasa, saya boleh buat penamatnya.

saya rasa, cukuplah sampai sini.
semoga takkan berulang lagi semua ini.
saya akan cari kehidupan saya sendiri.
jauh dari bayang-bayang tidak kepastian.

saya rasa, cukuplah sampai sini.
saya dah sedar diri.
dan saya bukan pemimpi yang leka.

saya rasa, cukuplah sampai sini.
cuma untuk tahun ketiga ni.
juga hari terakhir ni.

saya nak ucapkan,
happy birthday.
may Allah bless you.
and thank you for the journey.
and thank you so much for the experiences.


saya rasa, cukuplah sampai sini.
sebab awak tak wujud.
dan awak bukan realiti.
selama ini saya menyorok di balik bayang-bayang hitam.




...
me.

33 comments:

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Jangan berusaha mencari kebahagiaan karena kamu tidak akan menemukannya. Kebahagiaan itu sudah ada di hatimu dan pikiranmu.

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Jangan berusaha mencari kebahagiaan karena kamu tidak akan menemukannya. Kebahagiaan itu sudah ada di hatimu dan pikiranmu.

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Jangan berusaha mencari kebahagiaan karena kamu tidak akan menemukannya. Kebahagiaan itu sudah ada di hatimu dan pikiranmu.

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Jangan berusaha mencari kebahagiaan karena kamu tidak akan menemukannya. Kebahagiaan itu sudah ada di hatimu dan pikiranmu.

kay_are said...

tak bape nak faham.. ape yang dah cukup sampai kat sini tu.. yang tiga tahun tiga bulan tu mende? aku agak blur.. hmm..

Hanih Borhan said...

kenapa ni awak?...sdey je kita yg m'bacanya...

You know what I think everytime I read your posts... You are a one strong girl,you've been thru a lot...

Hope you have a good day today ok?...Jangan lupa utk senyum sepahit mana keadaan pun ok?... :)

CaDLyNN said...

M..
apa kabar ?

aku HaniAsyira said...

cukup, cukup sudah.. sampai disini saja..

erkk.. sori.. alahai napa ni.. sape yg wujud??

Mizz ErMa said...

di tarikh yg cantik ini, moh kita pkat2 bukak buku baru k..=)

Dunia Wilma said...

Will always support you dear...
Lupakanlah kisah yang menyedihkan dan ceriakan dan gembirakanlah hari-hari mendatang Miss M ya ^_^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kenapa ni awk???

MulutPayau said...

kenapa dik??????
Akak tak berapa faham..apapun, semoga adik sihat dan terus ceria mnjalani khidupan seharian...

maitimie said...

open new chapter k ^.~

be strong! even me tak tahu apa cerita sebenar di sebalik entri ni, tapi apa yang me rasa dah cukup jelas kat entri awk =')

rasa mcm nk shre entri je.hee

CekbOlat-bOlat said...

akak cemana study ? ni msti dh peroleh keyakinan bertimba2 kan :)

zera eira said...

setiap entri miss m mesti misteri!
:)

kadang2 yg tersembunyi tu yg special.:)

maaf sesangat zera lama tak bw. btw, rinduuu dah ni! :)

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Saiful Anuar Safian said...

salam...elok unpublish...supaya jd rahsia...sbg renungan bersama:
Hari ini mungkin orang tua mu masih bersuara menegur khilafmu. Mungkin esok mereka diam. Diam yang tak mungkin mampu bersuara lagi.
- Al Fatihah - Tabarakallah.

#thelagidanlagi said...

beberapa perkara yg kita perlu tulis dan unpublish . kerana ia adalah ikhlas.

sukakartun duatiga said...

1st tyme datang sini so still blur n tak tau apa yg M alami..apa1 pon be strong k!!

Nong Andy said...

semua org pernah menyorok di balik bayang-banyang hitam... :D

dya bunga said...

npe ni?apa yg 3tahun 3bulan?

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

be strong dear...semua cerita ada kemanisannya walaupun berada di sebalik kepahitan.Semua cerita mampu memberikan hikmah pd org lain, percayalah.Jgn sedih2 ye.:)

zila manaf said...

cukup2 sudah, cukup sampe disini saja...hehe watever happen just redha je k

Ayie Abas said...

tiga tahun tiga bulan..masa yang panjang...syukur la...memulakan sesuatu yang baru... :D

Anum said...

salam perkenalan thanks sudi follow anum
anum dah follow back
keep in touch

nitnot said...

saya rasa cukuplah disini
janganlah bersedih hati wahai saudari. hihi

hmm. jangan mudi mudi hepi hepi okay?

penaberkala said...

cukup sampai di sini
saya singgah jap komen
balas "hihi" kamu,haha

Domu-kon said...

be strong dear..

life isn't an easy..but it's the life is.. but the sweetiest can be found in the difficulties.. the light can be seen in the darkness also.. just, don't give up..

∆LΣΣY∆ M∆IS∆Я∆ said...

banyak bersabar ye .. aku tahu kau kuat .. :)

Chic Na said...

macam kecewa dengan sesuatu je. sabar ye awak. senyumm.. ^____^

L said...

semoga yg datang lebih baik dri yg sebelumnya.. =)

Marya Yusof said...

As salam adik M sayang,

Kalau pjg umur akak balik Msia kita jumpa nak? Take care ye dik :)

shedameor said...

bila sampai masanya, kita semua akan matang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...