Miss Magnifique!!

Friday, 21 December 2012

~21.12.2012~ eh, ada lagi?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




pada yang semua dok bising-bising hari ni 
hari kiamatlah.
kalendar mayan dah berakhirlah.
kita semua matilah.



eh, hai!
ada lagi!
muehehehe..

sesungguhnya hari kiamat tu rahsia Allah okeh.
tak payah nak tunggu 21.12 ni baru nak taubatlah nak apalah.

mati tu memang depan mata kita je.
kita harus sentiasa bersedia...




peace yo!

Miss M.

9 comments:

❤~Emma Abduh~❤ said...

haha,,iya..mcm2 org cipta sal kiamat ni..wallahua'lam...

AiSyA LiEzA said...

Allah je tau bila hari kiamat :D

shedameor said...

kelakar je sape yang percaya. kan kann :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

knp kita perlu selalu berbicara pasal ni. lbh baik kita berusaha meningkat amalan... hmmm sama2 lah kita jd lbh baik.. :-)

Anonymous said...

setuju dengan TH..Sesungguhnya kiamat tu rahsia Allah






nasib leh komen pakai Anonymous :P
SM

CekbOlat-bOlat said...

tapi tak boleh nk seronok sgt sbb blum kiamat . haha

CaDLyNN said...

betul tu M.. mati tu bebila boleh menjemput kite..jom bersedia

the malay male said...

sentiasa bersedia

kay_are said...

boo kalendar mayan... boo!! =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...