Miss Magnifique!!

Tuesday, 18 December 2012

....

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




crying silently.






i know i'm difficult.

i know they hate my personality.

i know its hard for everyone to love me for who i am.

but this is just me...






the broken me.













me

20 comments:

Anum said...

take care

Shazreena Shukri said...

tabahkan diri akak..trust ur self..:)

Miss Xyz said...

Dah lama tak singgah sini. Akak, saya ni bukanlah seorang yang pandai beri nasihat atau pujuk orang tapi cuma saya nak cakap yang apa jer sifat diri kita satu hari nanti pasti ada orang yang boleh terima kita seadanya ;)

Asdfghjkl?

Kakzakie said...

Ingat kita ada Allah sayang. Kakak doakan moga kemelut dapat dileraikan.

Chic Na said...

appreciate yourself for who u are. :)

kay_are said...

ko ni dah kenape pulak kejap hepi kejap tak hepi ni? chill2 ^__^

Choki said...

If they hate you for being you..Then it's THEIR problem.Not yours.Chin up,Kak M :-)

Wak Gelas™ said...

salam me.., ehh

Queenie said...



siapa benci kita, mereka itu membenci kejadian Allah...hugs.

Rapunzeel Cikilolo said...

jangan difikir sangat masalah.

lalui kehidupan dengan baik2 ye.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

masalah sntiasa ada.. cuma kadang2 cuba utk longgarkan tekanan pd diri k.

Telor Power said...

TH rarik nafas dalam2...biar lega

Päk Läng said...

membenci atau dibenci itu cuma rasa

percayalah, akan sampai suatu ketika kau tidak akan pernah memikirkannya lagi

Akiraa said...

everyone is broken . :) . may Allah with you :)

cinta siswi said...

it doesn't matter dear if people won't accept you for who you are.. just live our live well.. :)

Badrina Ibtisam said...

Be strong kak.. =')
I love you.

E'in said...

alaa nape nie dear.. jgn laa sedih2.. take care and tabahkan hati ye...

Nong Andy said...

akak tak menci pun personaliti tu :)

okey jer.. :)

aku HaniAsyira said...

jgn nak broken2 sgt taw.. jgn taw

shedameor said...

jangan sedih2. kuatkan semangat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...