Miss Magnifique!!

Monday, 31 December 2012

Tahu Tak.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang





malam tarikh 30hb December 2009,
dapat panggilan dari someone,
mengatakan 'dia' dah nazak.


and you'll never understand how i felt that night.
only Allah knows.












and here i am.
still writing the history.
ah.
should not write it anymore, kan?
but i cant help it.

1st January is just around the corner.

*sigh*












zehan ilyana

22 comments:

Hanna Nabiella said...

eumm, saba ye zehan..hanna doakan papa zehan dapat sembuh.

btw, jom join segmen mr.paly
http://www.paly.my/2012/12/segmen-tadi-dan-sekarang.html

Nur Sakura said...

i wanna to know da story...

yong propaghandi said...

sabar ye ;)

Choki said...

It's ok..Some of us aren't tired of hearing it.Stay strong, KAK M! ;-)

zera eira said...

HE'S ALWAYS YOUR PAPA.
sabar yeee miss m aka zehan ilyana. :)

Queenie said...

salam dear...

aunty tak tahu cerita sepenuhnya tp dpt faham apa yg you rasa...

pesanan aunty sebagai sesama manusia yg tak sunyi dari membuat dosa, sebelum terlambat, pulanglah Zehan...
marah macam manapun, jgn lupa dalam sekujur tubuhmu mengalir darahnya jua..itu sesuatu yg tak boleh awak nafikan sampai akhirat nanti...

dia hanya manusia biasa yg tak sunyi dr membuat salah dan dosa, mungkin ada rahsia tersembunyi yg tak pernah awak ketahui...biarkan itu menjadi urusannya dengan Allah..

aunty hanya tak inginkan keegoanmu pada hari ini akan menjadi satu kesilapan paling besar dalam hidupmu yg akan menjadi penyesalan sepanjang hayat...

pulanglah Zehan, lafazkan that 3 words to him before it's too late..
apakah buktinya awak redha dgn segala ujian Allah? inilah masanya untuk membuktikan...

lepaskan sebuah kemaafan dan awak akan bebas selamanya dari angkara dendam hasutan Iblis durjana..

pulanglah Zehan sebelum ayahmu menutupkan mata, sambut tahun baru dengan fikirn dan hati terbuka, buka buku baru tutup buku lama...

maafkan aunty terlalu kepochi di sini...

jeBateja said...

IsyaALLAH akan sembuh....

Päk Läng said...

bertabahlah...semoga tuhan merahmati kita semua

si kiut lavender said...

zehan..?
wah..baru tau akan kewujudan nama nih...
almaklumlah lama xmenjenguk sini..

zehan..keep strong dan doakan yg terbaik utk papa u..:)

HeNRieTTa JoSe said...

1 January? 30 Disember 2009? Is It What I Think It Is?

Badrina Ibtisam said...

Be strong, akak... =')

Liyaa Mf said...

Err err 2009? Macam terkonfius. Sory maybe akak banyak miss cerita. If tak silap, mama je yang dah takde kan?

Be strong in your every way ya :D

Mizz ErMa said...

zehan ilyana? cantik nama miss m..hihi ala, xpe..itu sume kan kenangan akak..=)

aku HaniAsyira said...

kdg2 kalau ini cara untuk meluahkan tidak mengapa kan. =)

the malay male said...

terus dalam ingatan

Love Me Plz said...

ii .. abit confuse .. hihi
err whatever it is mybe u should take it as a chllnge.. how u want to manage ur feel.. whether it is stress, sad, angry or happy..
owh yeah.. hepy nw year.. smga tahun 2013.. kita semua akan lbih bersyukur dengan nikmat yang diberi.. insyaallah..

najmi nawawi (juon) said...

hey dear..be strong..even this words cant comfort u much..be strong k

Pondok Usang said...

Bersabar dan terus berdoa..

Queenie said...

Zehan, aunty missed read the actual date written...ingatkan ianya baru terjadi...am so sorry...

Saiful Anuar Safian said...

Salam n HaPPy NeW YeaR 2013....moga masihi ini dunia tidak berterusan dicerobohi oleh pihak zionist khusus pada pelestine

kay_are said...

mesti sedih kan setiap kali tahun baru akan teringat peristiwa tu.. hmm.. semoga lebih kuat tahun ni ye.. =)

fathiahRAIHANA said...

:')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...