Miss Magnifique!!

Sunday, 23 December 2012

Tapi, tapi, tapi...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang






hari-hari membaca...
segala macam jenis buku dan segala bahan yang boleh dibaca...
dari novel, motivasi, sejarah, blog kepada buku-buku ilmiah...


tapi, tapi, tapi...

hari-hari ke baca al-Quran dan juga terjemahan?


PANG!!!
*lempang diri sendiri*

sakit?
sebab jarangkan?
asyik sibuk dengan bahan bacaan lain sampai lupa bahan bacaan utama.



#peringatan untuk diri sendiri yang alpa.



tazkirah untuk post ini ialah, jom baca al-Quran dan terjemahannya...
^_^

xoxo,
Miss M.

14 comments:

nitnot said...

sekali sehari pun dah bersyukur sangat kan? hm manusia memang alpa samalah kita

the typewritor said...

dah setat bc quran n terjemahan tp skrg dh stop..teruk sbb tk konsisten

Anum said...

jom2

Shazreena Shukri said...

saling ingat mengingati ;)

CekbOlat-bOlat said...

erkkk *pangg utk diri sndiri jugk* hahaha

missSenget said...

owh..terasa jugak kene lempang..

sob..sob..

hassy chan said...

oh.. kne lmpang dri sdri jugak ni sebab da lma x bca terjemahan.. huu

Izan Ishak said...

pang utk diri sendiri jugak!... kena istiqomah pasni~~

CaDLyNN said...

jom!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kedebuk kena tempeleng muka ni. haaaaa

the malay male said...

paham

smilenajah93 said...

jom baca AlQuran plop :)

kay_are said...

time kasih atas peringatan.. aku pun kne tempias sekali ni.. +__+

∆LΣΣY∆ M∆IS∆Я∆ said...

opppppsss ..terasa . hehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...