Miss Magnifique!!

Thursday, 24 January 2013

?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang






bagaimana kita boleh katakan kita berfikir jika kita berfikir hanya dalam kotak?
pusing-pusing tetap dalam lingkungan yang sama.

tapi, bila kita nak fikir luar dari kotak, dan melangkaui pemikiran kita.
adakah kita bersedia untuk menghadam?
hakikatnya?
makrifatnya?










zehan ilyana

16 comments:

the malay male said...

kena fikir dulu, baru tahu.

the malay male said...

kena buat dulu, baru tahu.

Rapunzeel Cikilolo said...

skill berfikir luar kotak adalah skill yang terbaik sbb kita mula fikir berkenaan orang lain.

CaDLyNN said...

jom try

Semut Senyum said...

mendalam betol maknanya ni....

zera eira said...

jum cuba! :)

mie said...

kena cuba dulu..
ehehehee

Leeza dayasari [santai leeza] said...

jom berfikir luar kotak.

Azee Hana said...

kadang2 je pikir luar kotak ni..huhuu

kay_are said...

macam mane maksudnye berfikir di luar kotak tu pun sampai sekarang aku tak bape faham lagi..

aku HaniAsyira said...

fikir luar kotak terus jadi pening

Choki said...

Wa'alaikumussalam, Kak M.

The mind is a very powerful thing,innit? :-)

.fariizza. said...

ada maksud tersirat nii.

Hanih Borhan said...

Just a thought...

Kotak pemikiran & Zon Selesa... Mungkinkah depa benda yg sama?...atau benda b'lainan yg ada p'samaan?...hmm...

maitimie said...

thinking out d box. tak ramai yang macam ni. takut je sbb skrg ni yang berfkiran sempit lg rami dr berfikiran luas. haha. keluar kotak laa tuh. tp utk beberapa hal yg teknikal laa :))

si kiut lavender said...

saya sukar utk menghadamnya..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...