Miss Magnifique!!

Thursday, 10 January 2013

Kau Yang Manis

Assalamualaikum Warahmarahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




aku lepas baru tulis puisi,
 'kau yang manis',
tapi bukan dekat blog ni.
dekat blog


kalau teringin baca sila pergi ke website rumah mawas tu ya.
hu.
lupa nak cakap.
aku dah jadi penulis tetap dekat belog itu,
tahun lepas, lepas aku balik brunei.
:p
terima kasih dekat inche mickey aka sang sarigala aka ubi.
(bos ni pun banyak nama daaa)
huu.

ha,
lagi satu,
aku tulis puisi tu,
sila jangan assume tu cerita aku.
aku cuma tulis saja.
dah.
sekian.



zehan ilyana

9 comments:

KonspiMaker said...

Tahniah sudah jadi penulis tetap.

sue perbs.. said...

hebat la pndai tulis puisi..

MulutPayau said...

Tahniah dik, dah jadi penulis rupanya....nanti akak terjah ke sana...

aku HaniAsyira said...

penulis tetap tuh..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

pengiat puisi di blog... tahniah.

kay_are said...

pelik kemain name blog tu.. dah jadi penulis tetap kat situ? penulis ke panaip? jawab2 =P ape pun bagus r dah maju setapak lagi..

Iffah Afeefah said...

hai zehan ilyani

auw

me in LDR said...

awak memang berbakat pun..selamat berpuisi..=)

nurfarra rahman said...

I hope can be a writer just like you. Do read my blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...