Miss Magnifique!!

Tuesday, 8 January 2013

Tolong Doakan Aku, Boleh?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




aku dah berusaha
dan aku dah cuba buat yang terbaik dan termampu.

kini aku hanya boleh berdoa dan bertawakal
moga Allah permudahkan urusan
dan moga Allah perkenankan doa aku.


sekarang ni aku hanya berserah

moga saja aku boleh gapai cita-cita dan impian.

moga saja apa yang aku usahakan dapat diterima.

penantian sememangnya satu penyeksaan.


dan apa pun terjadi,
aku bersedia dengan segala kemungkinan.


tolong doakan aku, boleh?

sama ada aku akan dapat jawapan positif atau negatif, 
tolong doakan aku, boleh?

entah kenapa aku rasa takut.
padahal aku patut rileks je sekarang ni.

dan teruskan lagi projek baru.
tapi, entah kenapa aku rasa debar sangat ni.

tsk.


rasa nak nangis.

mama,
T_T




zehan ilyana

15 comments:

the malay male said...

Semoga dipeemudahkan

Rapunzeel Cikilolo said...

selamat berjaya...

yong propaghandi said...

eih eih...apa nangis2 nih.lek la... ;)

Anum said...

insyaallah

Mira Maisara said...

semoga dipermudahkan segala urusan. amin.

Nadya Bubble said...

Inssyaallah semuanya baik baik saja :)


Hadiah wang tunai RM100 ! Jom jom :D

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/cabaran-seo-blog-3-dalam-1-happy-new.html

Lissa LaLissa said...

In Shaa Allah boleh.
semog dipermudahkan. ^^

Nur Emilya said...

Saya doakan akak! Semoga berjaya. :)

KonspiMaker said...

InshaAllah semoga Allah bantu.

jeBateja said...

Kita org DOA back up dari belakang boleh lah....yg lebih AFDAL empunya diri....ahakz...IsyaALLAH..semoga segalanya di permudahkan...

EL MARIACHI said...

abang bro sentiasa doakan dalam ingat dan dalam lupa...hehehe

Lyaa Suriany said...

goodluck.
insyaAllah

Haruno Hana 하나 said...

insya Allah :) semuanya akn dipermudahkan oleh-Nya.. all the best ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

moga dipermudahkan... terus cekal.. chaiyok2..

kay_are said...

aku tak faham.. tapi ape pun semoga ko dapat yang terbaik ye.. goodluck!! =)

heritage cherry sunburst ialah sekeping gitar elektrik yang memang sangat cantik!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...