Miss Magnifique!!

Wednesday, 2 January 2013

Vlog. Membaca Puisi. Ya, Saya Memang Gila. Sekian.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



percubaan pertama membaca puisi.
sounds so weird to my ears.
haha.

video ini hanya untuk suka-suka.
dan sorry memang tak ada muka.

hanya cuba menterjemahkan 
puisi yang aku tulis melalui suara.
tapi,
memang bunyi pelik je.
-_-'

sila jangan muntah lepas dengar.
sekian.
:p





oh ya,
puisi ini ada
di dalam zine aku.
cuma aku tambah sikit je.








zehan ilyana

16 comments:

لين Si Pipi Merah said...

menarik ukhty. :) moga diteruskan usaha. moga Allah redha.

penaberkala said...



cayalah...

tapi kalau tambah muzik, sounds better

reenapple said...

OLoooo... aku tak leh tengok or dengar... line tenet tak laju sangat. Huuu. maka aku mahu drop komen untuk bukti aku singgah sini.. Ehehehe

dayteenlea said...

nice!

E'in said...

alamak, kat ofis xleh tgk youtube lak... hehe

zulhilmi tempoyak said...

kuatkan semangat ye. :)

CaDLyNN said...

takleh tgk kt opis..t akak tgk ye..

Chic Na said...

waa berpuisi lg ye. ;)

aku HaniAsyira said...

nice dear.. tapi cara baca saja tu mang pelik sikit.. hee~~

kay_are said...

bende2 melibatkan video stream ni wat mase ni memang agak tak mampu aku nak komen.. so sekian.. =P

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaaaa......... leeza tak berani nk deklamasi puisi..

the typewritor said...

kau berpuisi dalam selimut yer? mcm cover2 ayu jer..hahaha..nice try..suara kau mcm aku kenal

*mungkin boleh belajar dgn aku cara nk ekspresikan puisi.. heheh..bajet hebat lak aku ni

Liyaa Mf said...

Err akak komen, janji tak kecik hati ey? Supposed to be puisi ni sedih kan? Tapi akak dengar M baca kelakar la. Hahaha! :P

Err mohon tak tersinggung. Gurau2 je. Isi puisi dah sedap. Tapi maybe nak mebaca puisi tu boleh diimprove lagi. Heheh :P

Akak pun teringin nak blaja. If akak yg baca pun konfem lagi teruk punya. Hakhak!

fathiahRAIHANA said...

ok tak termuntah punnnn ^^
nice!

si kiut lavender said...

err..
mula2 dengar tu macam meremang ja tekuk dibuatnya..
tapi..macam aneh ja bila lma2 dgr..hehhe..

moga diimprove lagi n terus kuat..:)

Mimi_oH_LaLa said...

Hbt la..Hihi..nice try..btw,tahniah:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...