Miss Magnifique!!

Monday, 18 February 2013

...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




bertahan.
tapi keyakinan itu punah juga.
tidak mengapa.
aku akan bina semula.
walau yang tinggal hanya sisa upaya.











zehan ilyana

14 comments:

kay_are said...

hmm.. bertahan dari ape sebenarnye??

Nurzakiah Hanum said...

amin

diana said...

jangan putus asa ye....

Miss Xyz said...

Gunbatte! jangan mudah mengalah. Banyakkan berdoa. ;)

*Am I too over?* XD

نورعيم said...

bertahan selagi boleh :)

aku HaniAsyira said...

bertahan tu kekuatan kan.. =)

AmyZana said...

dah banyak kali bina keyakinan. tp akhirnya punah juga. saya ni mcm sia2 je bina keyakinan

Pembunuh Tanpa Bayang : said...

maaf,lama tidak berkunjung ke sini,mungkin banyak hal di sini yang aku tertinggal.tak kira apa berlaku,di harap kau bertabahlah ya.

Cik Orkid Melur said...

Ujian yang kita dapat tu sbb Allah sayangkan umatnya. BE STRONG oh yeah :D

aniswany said...

yang penting jgn putus asa,Tuhan sayang orang yang bersabar :)

Pondok Usang said...

Teruskan usahamu.. =)

.fariizza. said...

keep strong sis :)

Flower Haziqah said...

Wah puitisnya.. keep going on fren, like phrasa says.."Never gives Up!"

Sigaret Perisa Kafein said...

semoganya terus kuat. ya, bina semula. sedikit dikit. *senyum*

-AsaSiaga-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...