Miss Magnifique!!

Monday, 25 March 2013

~Finally 22~

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang




finally 22.

thanks for still supporting me to this day.
haha.

its been so long i tak cerita my daily life kat blog.
i miss my blog. i miss all of you, yang selalu baca, yang aku selalu blogwalking, yang tak selalu aku blogwalking, yang aku tak pernah blogwalking. #eh la.

22 ni rasa tua dah.
dan rasa masih tak ada pencapaian dalam hidup.
selain daripada kisah-kisah yang menjadi dugaan dalam hidup.
mungkin sijil aku adalah sijil dugaan.

aku masih serius.
aku masih garang.
aku masih comel. (sila muntah)
aku masih menulis.
aku masih membaca.
aku masih nampak.
aku masih hidup.
aku masih trauma.
aku masih single. (sajalah nak bagitau kan)
aku masih segala masih lah.

ha. gitu.

25 march 1991 - 25 march 2013

like wow.
kejapnya aku ni membesar.
dari kanak-kanak ke alam dewasa.
masa 21 tu masih acah-acah dewasa.
sekarang, 22... aku dah dewasa. 
adult.
a woman.
a lady.

ha. gitu.

happy birthday to myself.



hai korang.
ya, korang yang masih setia dengan miss m. 
aku rindu korang.


xoxo,
Miss M~

20 comments:

KhaiRin : anies said...

TAHNIAH!
HAPPY BIRTHDAY

Choki said...

Wa'alaikumussalam.

Happy b'day Kak M!! May Allah bless you always and give you a long and happy life. AMIIIN.. Insya-Allah.

P.S: Age is just a number ;-)

Rara Nasiha said...

Happy birthday dear. Rajin-rajinlah menulis. Rindu :)

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

MulutPayau said...

Asalamualaikum dear....
Selamat menyambut hari lahir yg ke 22...,,semoga sentiasa diberi kesihatan yg baik dan berbahagia selalu.....

diana said...

selamat hari jadi..:)

the malay male said...

selamat hari lahir.... semoga dipermudahkan segala urusan

CaDLyNN said...

happy birthday adik!

Arai Lekir said...

selamat hari lahir.. umur 22 muda lagi :)

waddah jannah said...

epy bufdy,, may allah bless u,,
akak muda lgi lh

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Haruno Hana 하나 said...

happy belated birthday Sis M :) 22 tu muda lagi.. hehe.. don't worry.. He has planned everything for you.. keep your track.. don't lost yourself.. have faith ^^

Amanina said...

eh tak tahu pun..happy birthday awk :)
dh follow blog awk..

syafiqakarim said...

kite 23 :|
HB

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

lamaaaaaaaaaaaaaaaa puan eeiyss tak menjenguk ke blog teman2... moga ceria2 selalu.. im back! hehehhehe (^___^)

deno said...

selamat hari lahir dear.. sis doakan yang terbaik buat m... take care my dear :)

Kidal Abadi said...

xoxo tu apa? btw, semoga pnjang umur & murah rezekinya.

anak ayah said...

alhamdulillah. 22 ordy :p

leave ur teen life. hehe. happy birthday yea!

Sigaret Perisa Kafein said...

Adakah sudah terlalu lambat untuk aku ucap,

Selamat ulang tahun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...