Miss Magnifique!!

Friday, 19 April 2013

Tudung2u Banyak Tudung Lawa!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



aku sebenarnya dah lama nak post benda ni, tapi sebab aku sangat busy dan sangat penat buat aku terlupa nak post pasal tudung2u ni.
aku dah usha blog ni, perghh, lawa-lawa tudung dia, harga pun berpatutan weyh.

Selendang Butterfly Corak 
aku berkenan yang ni. 

Selendang Half Moon 2 Line 
yang ni juga 

Selendang Panjang Corak Batik 
dan yang ni 

Selendang Panjang Square Polkadots 
yang ni nampak cool jugak.

Selendang Panjang Stripes 
omaigod! this is so colorful! nice!

Selendang Panjang Corak Batik 
yang ni pun nampak sweet :D

Selendang Panjang Tribal 
omaigod! tribal is so in trend! :D

Selendang Panjang Corak Leopard 
alamak lawanya yang ni!!!

Selendang Panjang Depan Dalam 2 Color
this is quite stylo! 

Selendang Panjang Corak Depan Dalam
yang ni pun lawa weyh!

Selendang Panjang Chiffon Polkadot
aku suka polka dots!!!!

Selendang Panjang Corak Bunga
yang ni sweet lawa and its pink! 
:DDDDD

weyh serius aku dah rambang mata gila ni.
kalau korang nak tengok mana yang lawa lagi korang pergi website ni Tudung2u korang pun akan rambang mata.
harga dia pun berpatutan. wahh rambang mata weyh.
oh ya, sampai 30hb April ni ada discount 15% menggunakan code ni:

THM2013

selamat mengusha dan membeli belah.
tak rugi weyh. serius. 

sekali lagi website dia ialah www.tudung2u.com.my 



xoxo,
zehan

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

macam2
cantik :)

Khai♥Rin : anies said...

boleh rambang mata

MulutPayau said...

Mmng cantik kaler tudung2 tu...

Selamat bersoping ya dear....

Hanih Borhan said...

amboiii dok promo tudung pulak... ;p

deno said...

memang lawa tudung die kan! :)

kay_are said...

aku nak komen pasal tudung bawal, aku pun tak reti so aku no komen je r ye..

Ain Dzaya said...

aaa, tribal tu ohsemm! sekarang ni kan fesyen tribal tengah membuak buak!

Ain Dzaya said...

aaa, tribal tu ohsemm! sekarang ni kan fesyen tribal tengah membuak buak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...