Miss Magnifique!!

Saturday, 23 November 2013

instagram it is

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Hai.
Aku macam teraddicted dengan instagram.
Hahaha..
Dari tak mau tunjuk muka.. ke muka dimana-mana.
I am so deaddd.
*sigh*

Dari nak terus kekal jadi misteri..
Kepada maybe I should just live an honest life. *gittew*

I guess life.. sometimes make us choose another way round.
I don't know what I do in this life. But sure I was just doing without thinking much.. I guess.
*sigh again*

I might take a wrong path.. wrong decision..
This might not be good for me.
But.. I guess.. I just go with it.


Before this I know what I wrote.
Sekarang ni I guess I just write everything on my head..
Which is not really good. Because I already tell people my name.. my face.
Wrong move.. I know.
But.. haih. Apa-apa jela.

Malas fikir benda yang aku dah buat.

Ain't no?

Anyway, my instagram id is zehanilyana.
Kikiki.




Xoxo,
Zehan

9 comments:

aiEz said...

hehe kan..sama macam aie,dari taknak org kenal tetiba kenal instagram jadi lain..-.-'

*instagram aiezarisha

aiEz said...

hehe kan..sama macam aie,dari taknak org kenal tetiba kenal instagram jadi lain..-.-'

*instagram aiezarisha

Nour Adieb said...

waa'laikumussalam, awak :) skang ni sy dah x brp aktif nk upload share gmbr kt instagram. kebizian yg melanda, hee.

btw, my insta : http://instagram.com/nouradieb

MulutPayau said...

alaaa dik, akak tak de instgram laa..

Aishah Jahirah said...

kaki instagram le ni ye...akak tak bape aktif sgt...pndai daftar je..huhuu..adik apa khabar?lama xjenguk sini sejak bizi...huu

pemuzik jalanan said...

Jadi misteri lagi seronok rasanya. Bila kita kenalkan diri pada orang, orang mula judge kita.

Antara apa yang mereka bayangkan dengan kita yang sebenarnya. Kan banyak beza. Ya kan?

Juliet_iRa~" said...

as salam ..

hi dik!

long time no see :)

apa khabar?for me..just b the way u are..

tak salah nak tunjuk siapa kita sebenarnya kan kan..

yong said...

ouh...zehanilyana. ok.. noted.haha

aku HaniAsyira said...

Samalah.. nak undur balik tak boleh.. *sighhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...